Šta je marketing mreža?

Marketing mreža je moderan, interaktivan portal koji ima za cilj umrežavanje i poslovno povezivanje svih učesnika na tržištu marketinških komunikacija. Ideja ovog portal jeste da oglašivači u svakom momentu mogu da imaju uvid u kvalitet rada budućih poslovnih partnera, agencije da pronađu potencijalne klijente, dizajneri i kreativci dobiju zanimljive i inovativne ideje, a mediji uspostave što bolju komunikaciju i saradnju sa oglašivačima i agencijama u cilju bolje prodaje medijskog prostora. Takođe, cilj portala je da potrošači dobiju jasan uvid u kompletno medijsko i marketinško tržište, upoznaju se sa kompanijama koje posluju u Srbiji, sa njihovim ponudama, ali i odnosu prema kupcima i korisnicima usluga.

Marketing mreža je namenjena svim učesnicima na tržištu marketinških komunikacija:

1. Kompanijama/oglašivačima koji žele da unaprede prodaju, približe se potencijalnim kupcima i korisnicima usluga, uspostave dobru komunikaciju sa poslovnim partnerima i medijima, ali i uspešno izgrade svoj imidž i brend;
2. PR i marketinškim stručnjacima, istraživačima koji žele svojim klijentima da ponude najbolju uslugu, da opipaju puls tržišta i na osnovu toga osmisle i izgrade stabilnu strategiju razvoja za svoje postojeće i buduće klijente, za one koji žele da pomere granice, idu u korak sa svetskim trendovima i uspešno odolevaju izazovima;
3. Kreativcima i dizajnerima koji žele da njihova ideja zablista, da izađu iz šablona i ponude tržištu sjajne ideje od kojih će svakome zastati dah;
4. Novinarima, medijskim stručnjacima i svima onima koji su deo sedme sile, a žele slobodno medijsko tržište, žele da pomere granice, unaprede svoj rad, dobiju ideje za neke svoje buduće tekstove, TV i radijske priloge i istraživanja, žele da unaprede prodaju svog medijskog prostora, onima koji imaju šta da ponude čitaocima/gledaocima/slušaocima, ali i oglašivačima;
5. Budućim mladim stručnjacima, studentima koji pored teorijskog znanja žele da saznaju kako se neka definicija pretvara u praktičnu realnost, onima koji žele da se usavršavaju, da uče i stiču znanja;
6. Svima onima koje zanimaju mediji, PR, marketing i dizajn, koji žele da dobiju celovit uvid u kretanje i aktivnosti tržišta marketinških komunikacija.

Samo zajedničkim snagama i umrežavanjem svih učesnika na tržištu možemo da pomerimo granice, pratimo trendove, odolimo izazovima, razvijemo zdravu konkurenciju, unapredimo poslovanje i položaj struke, ali i izgradimo što bolji odnos sa potrošačima bez kojih tržište ne bi ni postojalo.

PRIDRUŽITE nam se! Budite deo MREŽE!

Ivana Parčetić,
osnivač i glavna i odgovorna urednica portala Marketing mreža


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

24 komentara

  1. Poštovani Nenade,

    dobrodošli na MREŽU! Biće nam zadovoljstvo da sarađujemo. Zamolila bih Vas da mi pošaljete predlog za saradnju na mejl koji se nalazi u kontaktima.

    Hvala puno. U kontaktu smo.

    Veliki pozdrav,
    Ivana Parčetić

    1. Dragi Gorane,

      dobrodošli. Drago mi je što Vam se sviđa portal.
      Hvala puno na podršci.

      Veliki pozdrav,
      Ivana Parčetić

    1. Poštovani,

      hvala puno što nas čitate i pratite. Takođe, hvala na podršci.

      Srdačan pozdrav,
      Ivana Parčetić

    1. Hvala puno! Drago mi je što ti se sviđa portal. Prati nas i dalje. 🙂

      Veliki pozdrav,
      Ivana Parčetić

    1. Potrudićemo se! 🙂 Hvala puno. Raspoloženi smo za saradnju. Sve predloge možete uputiti na mejl.

  2. Imam filing da ćete da postignete znacajan uspeh u svom budućem radu. Portal vam je FENOMENALAN, krcat aktuelnim informacijama u vezi tržišta komunikacija.Novinar sam sa Kosova i Metohije. Marketing, reklama, dobra promocija su moja strast. Bavila sam se reklamom pre rata na KiM… Zelela bih da saradjujem sa vama. Imam i ideje -sta i kako.

    U svakom slučaju u ovom pretprazničkom mesecu želim vam svako dobro od Gospoda, a to uključuje, izmedju ostalog, i poslovni uspeh…i još mnogo toga :-)))

  3. Zdravo! Koji su kriterijumi za učešće u pisanju sadržaja za Marketing mrežu? Odlične su vam teme i sama koncepcija sajta. Da li imate stalne saradnike/ce, ili je moguće da vam i drugi dostave svoje tekstove? Hvala na odgovoru!

Komentari