today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Trendovi koji oblikuju budućnost medija i komunikacijsku industriju

REGION – Cathey Armillas, američki marketinški strateg, istakla je na konferenciji Sempl da je, uprkos značajnim promenama koje su se dogodile u poslednjih 10 godina, suština marketinga ostala ista. Ona je predstavila na pomenutoj konferenciji 9 ½ večitih pravila marketinga, o kojima govori i njena knjiga 9 ½ načina da vas ljudi zavole, u kojoj savetuje marketare da prestanu da prodaju i počnu da vole.

Les Binet, šef efektivnosti u londonskoj agenciji za oglašavanje Adam&EveDDB (koja je proglašena za agenciju godine u okviru Epica Awards), pričao je o zaključcima svoje opsežne analize kojom je obuhvaćeno hiljade marketinških kampanja. Iako ne treba zapostavljati kratkorične efekte oglašavanja, koji se fokusiraju na povećanje prodaju, dugoročni efekti su ti koji su važni u izgradnji brenda. Binet je istakao da je dugoročna emotivna veza brenda sa potrošačima jedino što na kraju dana kompaniji donosi veće prihode i profit.

„Promene su neizbežne, napredak nije“, kaže dr. Max Mckeown, britanski stručnjak za strategije i inovacije, pisac, konsultant i istraživač, imajući na umu značaj kontinuiniranih inovacija, koja se ne može postići bez dobre strategije. „Strategija nije dokument koji se sastoji od tabela. To je dugoročna posvećenost kompanije, kojoj svaki zaposleni treba da teži“ – izjavio je Mckeown, koji je publiku oduševio neobičnom prezentacijom, skicirajući svoje ideje i zapažanja na ogromnoj beloj tabli. Posebno je naglasio da je suština inovacije da nove ideje učini korisnim. “Svako može da ima dobru ideju, ali ako ona nije ostvariva i korisna, još uvek ništa niste uradili” – rekao je McKeown.

Mats Persson, glavni operativni direktor u danskom preduzeću Adform, osvrnuo se na izazove sa kojima se brendovi suočavaju u eri programskog advertajziga. Upozorio je online medije da i oni moraju da se prilagode digitalnoj realnosti, jer oglašivači postaju sve zahtevniji u pogledu upotrebne vrednosti podataka i kreativnih advertajzing rešenja. „Oglašivači ne žele banere koji nisu vidljivi. Ovde više nisu bitni samo big data, već upotrebljivi podaci“ – naglašava Persson. Mike Bevans, viši direktor marketinga za oglašivačke produkte kod Yahoo-a, je takođe istakao važnost primenjivih podataka, koji se mogu pokupiti razumevanjem ponašanja potrošača, otkrivanjem i povezivanjem sa publikom, personalizacijom i optimizacijom komunikacionih kanala. Korisnici instaliraju blokatore reklama, jer ne znaju šta će se dogoditi sa njihovim podacima. Znajući ovo, advertajzing industrija treba da se pozabavi ovim pitanjem i osigura veću transparentnost.

Robert Čoban, suosnivač i predsednik srpske revijske izdavačke kuće Color Press i Marjan Novak, glavni i odgovorni urednik Marketing Magazina, razgovarali su o tome da li oglašivači očekuju previše od medija. U nekim slučajevima, oglašivači su uvereni da sve mogu da dobiju besplatno od medija, kao npr. promotivne tektove ili pisanje isključivo pozitivnih vesti o njima. Čoban je priznao da s obzirom na to da novinari nisu adekvatno plaćeni, pa samim tim ni motivisani, često prihvataju takve zahteve od oglašivača. Osvrnuo se i na ulogu medijskih agencija u odnosu medija i oglašivača. “Ako su agencije samo posrednici, nema poente. Naravno, postoje agencije koje se više trude oko medija i oglašivača. Razlog je manjak novca, ali veća konkurentnost i na tržištu medija i na tržištu oglašivača”.

Maximilian Münch, strateg za društvene mreže je pričao na temu izgradnje zajednice na Instagramu i prilikama za brend. “Na Instagramu je najbitnija zajednica. Da biste privukli pratioce treba da budete zabavni, simpatični, provokativni, lepi, kreativni i da umete da iznenadite”, rekao je Münch. Matt Longstaff, pomoćnik kreativnog direktora u londonskoj agenciji AKQA, je zatvorio ovogodišnji SEMPL svojim zapažanjem o kreativnosti na ivici realnosti. „Budućnost je nevidljivo igralište, gde promena pravila čini igru ponovo interesantnom. Da bi predvideli budućnost, brendovi moraju postati budućnost“.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!