today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Tehnologija i novinarstvo zauvek su se spojili!

Mobilnim telefonima nije mesto u spavaćoj sobi jer moramo dobro da se ispavamo da bismo našli svoj put ka većoj produktivnosti i sreći.
Arijana Hafington (Arianna Huffington), predsednica i glavna urednica Hafington Posta (Huffington Post) bila je jesenas gošća Telekom Austrija Grupe na prestižnom regionalnom poslovnom skupu nazvanom Future.talk 2014. Njeni profesionalni stavovi u okviru teme „Hrabar svet novinarstva. Zbog čega se menjaju oni koji vesti pišu i oni koji vesti čitaju”, a još više pogledi na uspeh bili su fascinanti za više od 550 gostiju iz poslovne, medijske i kulturne sfere.
U svom uvodnom obraćanju, Arijana Hafington osvrnula se na to kako su se mediji promenili: “Po prvi put u istoriji u centru su čitaoci i gledaoci. Mediji moraju da slušaju. Mi danas uvažavamo glasove koji se nikada ranije nisu čuli.” Ona je, takođe, zapazila da priče danas opstaju duže jer nisu ograničene na jednu štampanu naslovnu stranu. “Naši novinari radili su devet meseci na priči koja je trebalo da kasnije osvoji Pulicerovu nagradu”. Naglasila je i da je debata o starim i novim medijima zastarela. Sa velikim entuzijazmom govorila je o novom razvoju novinarstva – izveštači moraju da se spuste na zemlju i da komuniciraju sa svojim čitaocima.
Po mišljenu Hafington „tradicionalni mediji bi danas odlično funkcionisali online, a novi mediji bi investirali u istraživanja i dobro novinarstvo“. Ona ovu sinergiju naziva „hibrid novinarstvom“ jer je došlo do konvergencije. Govorila je i o naglašavanju pozitivnih vesti: „Mediji nastavljaju da misle da su loše vesti dobre vesti. Ovaj medijski fokus na negativne vesti je problematičan. Mi u medijima moramo da ističemo i pozitivne vesti.” Ljudi nisu zainteresovani da čitaju tuđe priča već žele da budu deo razgovora tako što koriste HuffPost platformu da započnu svoje teme, da razvijaju dijalog, da pozovu sve, ne samo novinare ili blogere, da učestvuju. A većina ovih priča zapravo ima vrlo pozitivan kontekst i razvija empatiju. Zato se Hafington zalaže da socijalni mediji ne budu trijumf tehnologije već pobeda čovečnosti.
Arijana Hafington je sa gostima na Future.talk 2014 podelila i svoje gledanje na balans između privatnog života i profesionalne karijere sećajući se trenutka potpune iscrpljenosti kad su je našli na podu hotelske sobe u lokvi krvi. Ustvrdila je da put kojim većina ljudi danas ide ka uspehu zapravo vodi do sagorevanja, bolesti vezanih za stres, što se manifestuje kroz nedostatak sna i preterano oslanjanje na tehnologiju i to na štetu ličnog zdravlja, međuljudskih odnosa, porodičnog života, čak i profesionalne karijere.
Iako su u publici prevladavali menadžeri, a koji se bave telekomunikacijama, Arijana je istakla da ne treba dozvoliti da naši „pametni“ telefoni postanu društvena štaka na koju se oslanjamo da bismo ostvarili smislene lične veze jer nas mobilni uređaji zapravo odvlače od stvarnosti i sprečavaju da ostvarimo dublji društveni angažman. Dala je i jedan savet, koga se, kako kaže, pridržavaju svi u HuffPostu: aktivno se odvojite od svog smartfona posle 9 uveče jer spavaća soba treba da bude zona bez mobilnih uređaja. Hafington veruje u moć dobrog sna. Moramo da spavamo da bismo našli svoj put ka većoj produktivnosti i sreće. „Samo tako se zaustavalja ovo moderno ludilo”, naglasila je.
Preporuka za sve koji žele da saznaju više o ličnoj revoluciji u životu Arijane Hafington glasi da pročitaju njenu knjigu „Napredovati” (“THRIVE”, Harmony Books, New York, 2014.) u kojoj opisuje kako da gledamo dalje od prve dve metrike uspeha – novca i moći – i da pokušamo da uključimo i treći metriku koja prepoznaje važnost našeg blagostanja, našu sposobnost da se oslonimo na ličnu intuiciju i unutrašnju mudrost, naše čulo zapitanosti, kao i na naš kapacitet za empatiju i davanje. Samo tako možemo na bolje da promenimo način na koji razmišljamo, kako radimo i kako živimo.

Autor teksta: Dragana Roter, Head of Corporate Communications, Vip Mobile

Foto: futurezone.at

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!