Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 953

Android aplikacija za domaće oglase

0

Vlasnicima smart telefona sa Android operativnim sistemom od nedavno je na raspolaganju jednostavna aplikacija „Oglasna tabla“ preko koje je moguće pristupiti bazi od oko 10.000 oglasa najrazličitijih kategorija. Prema rečima jednog od inženjera mlade “start-ap“ firme Oglasna Tabla, Krste Novakovića, zainteresovani korisnici aplikaciju mogu preuzeti besplatno sa Google marketa – Google play.

Evropska radiodifuzna unija pomaže RTS

Radio-televizija Srbije dobiće od jeseni podršku Evropske radiodifuzne unije za poboljšanje rada i ostvarivanje medijskih standarda koji su uslov za EU. Javni servis Srbije lider je u regionu u digitalizaciji i ima najviši rejting od svih javnih servisa u okruženju, a slabost RTS-a je finansiranje, navode u EBU.

Digitalna revolucija menja način „konzumiranja“ medija

0

Nedavano, povodom 15. godina od osnivanja McCann-a u regionu, Beograd i Sarajevo posetio je Dejvid Kišilevski, regionalni direktor McCann Worldgroup za Centralnu i Istočnu Evropu. U njegovu zonu odgovornosti spada šesnaest država, medju kojima su i zemlje iz regiona jugo-istočne Evrope. Kišilevski se više od 30 godina bavi marketingom. U svojoj karijeri bio je zadužen za neke od najpoznatijih svetskih brendova, medju kojima su i McDonalds, Burger King i Mastercard. Priznati je predavač iz oblasti oblasti tržišnih komunikacija, a bio je i mentor mnogima koji su danas poznati marketinški stručnjaci.

Otvoren Beogradski trijenale svetske arhitekture – poslednji?

0

Deseti beogradski trijenale svetske arhitekture otvoren je u Galeriji Instituta „Servantes“, gde je izloženo 70 postera na kojima su predstavljena dela 50 istaknutih arhitekata iz 28 zemalja. Deseto izdanje manifestacije, koje će trajati do 31. avgusta, vraća se temi prva tri trijenala – „Pedeset istaknutih arhitekata sveta“.

Predavanje za PR stručnjake o online plasiranju sadržaja

1

Institut za održive zajednice (ISC) organizovao je u hotelu Moskva susret PR stručnjaka iz organizacija građanskog društva (OGD) sa Veljkom Popovićem, novinarom i stručnjakom za online nastup. Cilj predavanja i debate bio je da oni koji su u OGD zaduženi za odnose sa javnošću nauče kako da na pravi način plasiraju svoj sadržaj na društvenim medijima i da stignu do što veće publike.

Pad prodaje časopisa u SAD

SVET – Prodaja časopisa u SAD pala je skoro deset odsto u prvoj polovini godine, saopštila je američka neprofitna organizacija za praćenje tiraža. Iako je ukupan tiraž, računajući i pretplate, bio približno jednak prošlogodišnjem, prodaja pojedinačnih primeraka koja se pomnije posmatra jer izdavači na njoj više zarađjuju, nastavila je da pada, saopštio je juče Biro za praćenje tiraža.

Sempl 14 – najnoviji medijski trendovi na dohvat ruke

0

U Portorožu (Slovenija) 29. i 30. novembra biće održan Seminar medijskih trendova Sempl koji je, bez sumnje, jedan od glavnih događaja oglašivačko-medijske industrije u jadranskom regionu. S nekim od vodećih stratega evropskog i svetskog oglašavanja, provokativnim panelima, praktičnim radionicama i nebrojenim mogućnostima umrežavanja sa kolegama iz regije, Sempl je i ove godine konferencija s koje ne treba izostati.

“Digitalna demencija” – kako internet utiče na nas

Čak 99 odsto mladih svakodnevno je onlajn i na internetu. To međutim nije bezopasno, smatra nemački neurolog Manfred Špicer. On je objavio knjigu pod nazivom „Digitalna demencija“. Većina mladih je svakodnevno, u proseku tri sata onlajn – preko pametnog telefona ili računara. To je veoma opasno, piše Manfred Špicer u svojoj knjizi, čiji podnaslov glasi: „Kako mi i naša deca gubimo razum“. Drugim rečima, klikovima uništavamo mozak.

Društvene Olimpijske igre

Na trenutno aktuelnim Olimpijskim igrama u Londonu svi učestvuju! Svoje snage ne odmeravaju samo sportisti, već izvan borilišta nadmetanje vode i veliki brendovi, sponzori ovogodišnjih Igara, koji su do sada najveći napor uložili da animiraju svoje potrošače. Marketinška bitka vodi se na svim poljima, ali čini se da su se sada društvene mreže uključile više nego ikada. Zapravo ove Olimpijske igre već nazivaju „Prve igre društvenih medija“. Da su Igre u Londonu po broju igrača na društvenim mrežama jače od Igara u Pekingu dovoljno je samo pogledati opipljive podatke.

Nađi svoju veličinu

0

Dvanaestogodišnji dečak, koji pati od gojaznosti, postao je heroj reklame za Nike. „Nađi svoju veličinu“ naslov je kampanje čija je glavna ličnost ovaj dečak.

Preko ovog oglasnog spota Nike poručuje da svaki čovek može da pronađe sebi veličinu, da može da ostvari svoj san, da postigne važnu stvar u životu. I dok slušate glas koji vam to govori, na ekranu gledate ovog dečaka koji trči po putu.