today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Produžen rok za prijave za BalCannes do 15. septembra

Weekend Media Festival i Hrvatsko udruženje agencija za tržišno komuniciranje (HURA) organizuju BalCannes, regionalnu reviju najboljih reklamnih agencija, koja će se po prvi puta održati upravo u sklopu ovogodišnjeg Weekend Media Festivala.
Sve zainteresirane reklamne agencije iz Srbije, Hrvatske, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Makedonije i Crne Gore imaju priliku da predstave svoje radove i kampanje pred mnogobrojnom publikom uključujući oglašivače, kao i sve druge posetioce Vikend medija festivala iz struke i medija. Svi prijavljeni radovi biće kontinuirano prikazani u posebnoj dvorani u sklopu festivala, u rotaciji.
Iako BalCannes nije prvenstveno takmičarskog karaktera, agencije, čiji projekti budu izabrani među 25 najboljih i koji kvalitetom odskaču od ostalih prema izboru stručnog žirija novinara specijalizovanih za oglasnu industriju, po jedan iz svake države regiona, će dobiti priliku lično predstaviti projekat na glavnoj pozornici festivala u najboljem terminu, i biće im uručen poseban sertifikat. Svaki projekat može se prezentovati najviše pet minuta, kako bi publika u što kraćem vremenu dobila što više informacija.
Agencije mogu na takmičenje prijaviti radove i kampanje koje se objavljene više puta u jednom ili više različitih medija u jednoj ili više zemalja u periodu od 1. maja 2010. do 1. maja 2012., a prijave na BalCannes su otvorene do 15. septembra 2012.
Peti Vikend Medija Festival, najveći regionalni festival komunikacija, održaće se ove godine od 20. do 23. septembra u festivalskom prostoru stare fabrike duvana u Rovinju. Veći nego ikad, provokativniji i uzbudljiviji, petu godinu zaredom, ovaj festival okuplja domaće i regionalne medijske, marketinške i PR profesionalce. Vikend Medjia Festival je prošle godine ugostio više od 3500 učesnika iz Srbije i Hrvatske, kao i zemalja regiona, ali i gostiju iz Evrope, Amerike i Japana među kojima je bilo oko 400 akreditovanih novinara, i više od 120 predavača i panelista iz cele regije. Uz vrhunska predavanja, panel rasprave i prezentacije Vikend je poznat i kao mesto najboljih koncerata i zabava s kojima se završava letnja sezona u Rovinju.

Poziv za učešće možete preuzeti OVDE.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!