Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Produžen rok za prijave za BalCannes do 15. septembra

Weekend Media Festival i Hrvatsko udruženje agencija za tržišno komuniciranje (HURA) organizuju BalCannes, regionalnu reviju najboljih reklamnih agencija, koja će se po prvi puta održati upravo u sklopu ovogodišnjeg Weekend Media Festivala.
Sve zainteresirane reklamne agencije iz Srbije, Hrvatske, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Makedonije i Crne Gore imaju priliku da predstave svoje radove i kampanje pred mnogobrojnom publikom uključujući oglašivače, kao i sve druge posetioce Vikend medija festivala iz struke i medija. Svi prijavljeni radovi biće kontinuirano prikazani u posebnoj dvorani u sklopu festivala, u rotaciji.
Iako BalCannes nije prvenstveno takmičarskog karaktera, agencije, čiji projekti budu izabrani među 25 najboljih i koji kvalitetom odskaču od ostalih prema izboru stručnog žirija novinara specijalizovanih za oglasnu industriju, po jedan iz svake države regiona, će dobiti priliku lično predstaviti projekat na glavnoj pozornici festivala u najboljem terminu, i biće im uručen poseban sertifikat. Svaki projekat može se prezentovati najviše pet minuta, kako bi publika u što kraćem vremenu dobila što više informacija.
Agencije mogu na takmičenje prijaviti radove i kampanje koje se objavljene više puta u jednom ili više različitih medija u jednoj ili više zemalja u periodu od 1. maja 2010. do 1. maja 2012., a prijave na BalCannes su otvorene do 15. septembra 2012.
Peti Vikend Medija Festival, najveći regionalni festival komunikacija, održaće se ove godine od 20. do 23. septembra u festivalskom prostoru stare fabrike duvana u Rovinju. Veći nego ikad, provokativniji i uzbudljiviji, petu godinu zaredom, ovaj festival okuplja domaće i regionalne medijske, marketinške i PR profesionalce. Vikend Medjia Festival je prošle godine ugostio više od 3500 učesnika iz Srbije i Hrvatske, kao i zemalja regiona, ali i gostiju iz Evrope, Amerike i Japana među kojima je bilo oko 400 akreditovanih novinara, i više od 120 predavača i panelista iz cele regije. Uz vrhunska predavanja, panel rasprave i prezentacije Vikend je poznat i kao mesto najboljih koncerata i zabava s kojima se završava letnja sezona u Rovinju.

Poziv za učešće možete preuzeti OVDE.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!