Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 741

Zašto je u Appleovim reklamama uvek 9:41?

0

SVET – U Appleu se sve radi sa razlogom. A to čak uključuje i vreme koje se prikazuje na uređajima u promotivnim materijalima i televizijskim reklamama.

U svakoj krizi imamo poražene i pobednike!

Valerija Prevolšek, direktorka firme Media Pool, organizatorka i vlasnica brenda SEMPL, specijalno za Marketing mrežu govori o kakvom će „preporodu“ biti reč na konferenciji, koji medijski trendovi su obeležili 2014. i da li je komunikaciona industrija preživela krizu.

Vaša kompanija zaostaje, a vi to ni ne znate!

0

SEO, newsletteri, blogovi, mrežno oglašavanje i društvene mreže nisu budućnost poslovanja, nego preokret koji se već dogodio. Jeste li propustili svoj voz? Vreme je da se saberete i napokon shvatite taj internet!

Reklama snimljena pod vodom!

0

SVET – Brazilska agencija F/Nazca Saatchi & Saatchi odlučila se na izazov i snimila reklamu za pivski brend Beat Senses, koja prikazuje podvodni žurku.

Rezervišite datum za NEM 2015!

REGION – Treće izdanje New Europe Marketa – NEM 2015, medijski događaj u regionu na kojem se jednom godišnje okupljaju medijski stručnjaci iz celog sveta, održaće se od 9. do 11. juna 2015. godine, u hotelu Dubrovnik Palace.

Otvorene prijave za novo izdanje Evropskog oglašivačkog sertifikata!

0

REGION – Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje (HURA) otvara prijave za novo izdanje Evropskog oglašivačkog sertifikata / European Advertising Certificate (EAC), jedinog programa za strukovno sertifikovanje mladih profesionalaca iz oblasti tržišnih komunikacija u Hrvatskoj koji je priznat i odobren kao relevantno sredstvo vrednovanja na međunarodnom nivou.

Gde najduže traju kampanje i ko je najviše izložen reklamama?

0

U Srbiji se onlajn reklamna kampanja jednom korisniku u proseku prikaže 11 puta, dok je u Poljskoj taj broj skoro tri puta veći. Najnoviji izveštaj Gemiusa o efikasnosti kampanja, takođe pokazuje da Rumunija ima najmanji prosečni broj prikaza.

Philips na listi top 50 najinovativnijih kompanija na svetu

0

SVET – Na godišnjoj listi Boston konsalting grupe (BCG) 50 najinovativnijih kompanija na svetu, urađenoj na osnovu anketiranja više hiljada stručnjaka, Philips je zabeležio znatan pomak i sa 49. mesta skočio na 29. mesto – zahvaljujući činjenici da je kompanija koju pokreću inovacije i koja ima za cilj da unapređuje živote tri milijarde ljudi svake godine, do 2025. godine.

Izraelci su startup nacija, koja voli trendove!

1

Jakob Kobi Gamliel, osnivač i direktor jedne od najvećih digitalnih agencija u Izraelu – ISOCIA i suosnivač beogradske agencije D-kit, specijalno za Marketing mrežu govori koji su digitalni trendovi koje možemo očekivati u 2015, kao i u kojoj meri se tržište digitalnih komunikacija u Izraelu razlikuje u odnosu na SAD i Evropu.

Neke stvari radiš samo kad si mlad!

0

Kompanija Vip Mobile pokrenula je novu kampanju namenjenu osobama mlađim od 30 godina, pod sloganom „Neke stvari radiš samo kad si mlad!“.