Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Marketing danas mora da bude dovoljno brz da bi bio konkurentan!

Marketing mreža uradila je kratku anketu među kolegama iz kompanija na temu – šta će biti najveći izazov struke u 2015. godini? U narednih nekoliko dana objavljivaćemo njihove odgovore.

„I u 2015. godini izazov u našoj profesiji biće da kreativnim idejama i projektima dodamo vrednost reputaciji kompanije i brendova. Izazov će biti i predstavljanje svih planiranih inovacija na jedan potpuno nov i svež način.“ Nemanja Brković, menadžer za odnose sa javnošću, Bambi

 

 

Igor Stefanac„Osim već kontinuiranih izazova na budžete i merenja uspeha PR-a i njegovog doprinosa organizaciji, mislim da će jedan od izazova za struku u idućoj godini, ali i ostalima koje dolaze, biti brzina reagovanja tj. odnosi u stvarnom vremenu i kako biti relevantan sada. Vreme potrebno za reakciju sve se više i više smanjuje i time klasično shvatanje kampanja u kojima se svaki korak može predvideti. Danas, moramo biti spremni uvideti, reagovati i implementirati naše komunikacijske prilike odmah, jer, sutra je već kasno i time prilika propuštena.“ Igor Štefanac, direktor korporativnih komunikacija kompanije IKEA za Jugoistočnu Evropu

 

Ana Petonjic„Ono što je izvesno je da se uloga marketinga unutar kompanije menja – od prostog vođenja marketinga do pokretačke sile za rast i razvoj ukupnog biznisa. U 2015. kao najveći izazovi struke ostaju eksplozija big data i uloga društvenih mreža. Ovome bih dodala i porast broja kanala i mobilnih uređaja i promenu demografije korisnika. Marketing danas mora da bude dovoljno brz da bi bio konkurentan i dovoljno informisan da bi bio relevantan.“ Ana Petonjić, Marketing and Communications Leader for Serbia, Montenegro, Macedonia and Albania, IBM Srbija

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!