Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Homepage uradio aplikaciju za Evropsku turističku organizaciju

Od 4. decembra pa u narednih mesec dana korisnici Fejsbuka i interneta, sa naglaskom na one na Američkom kontinentu ka kojima je usmerena njena promocija, imaće priliku da se oprobaju u igri “Roll The Dice” koja ih zabavlja, uči o turističkim destinacijama u Evropi i daje im mogućnost da osvoje povratnu avionsku kartu i da posete Evropu.
Cilj ove igre kojoj se pristupa preko veb sajta na adresi rollthedicegame.com ili Fejsbuk aplikacije u stvari je promocija Evrope kao turistièke destinacije na tržištima SAD, Kanade i Brazila. Nastala je u protekla tri meseca u Novom Sadu na osnovama Strategije o razvoju turizma EU, u skladu sa ciljevima Evropske komisije kao jedan od projekata Evropske turističke komisije.
Međunarodni javni tender za izradu ove igre optimizovane za desktop, tablet i mobilne uređaje raspisan je letos, a u snažnoj konkurenciji digitalnih i drugih marketinških agencija iz i van EU osvojila ga je novosadska digitalna agencija Homepage. Povodom ovog uspeha, Nikola Sologub, direktor agencije Homepage, rekao je: „Iako se rad za EU dobrom delu stanovništva naše zemlje čini nedostižnim, u praksi se pokazuje drugačije. Postoje brojne internet lokacije sa spiskovima aktuelnih tendera u EU. Istina, potrebno je uložiti napore u pretragu, odabir adekvatnih tendera i pisanje atraktivnih ponuda. Iskustvo u radu sa velikim kompanijama na domaćem tržištu pruža dovoljno znanja i sistemski pristup za akviziciju klijenata u zapadnoj Evropi. Mi u Srbiji imamo dobre stručnjake i ozbiljnu cenovnu konkurentnost, što uz pomenute napore predstavlja dobitnu kombinaciju.“.
Učesnici u igri “Roll The Dice” određuju koliko dana žele da putuju Evropom a njihove nasumične trase kreiraju se kao posledica bacanja virtuelnih kockica koje ih vode na više od 100 lokacija kojima su prestonice i neki od najlepših evropskih gradova, i oni van EU. Na svakoj lokaciji oni mogu da pogledaju galeriju fotografija, pročitaju opis grada da igraju kviz, ali i da kreiraju virtuelnu razglednicu iz tog grada i podele je na svom Facebook, Twitter i Pinterest profilu. Svojom aktivnošću uvećavaju osvojene bodove i povećavaju mogućnost da dobiju nagradu. Od gradova u Srbiji Evropska turistička komisije se odlučila da predstavi Niš i Beograd, a svi gradovi mogu da se virtuelno posete i ako kockice ne padnu na njih pa je time ovo i jedna velika interaktivna i multimedijalna turistička karta Evrope sa prikazom najzanimljivijih destinacija.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!