Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 740

Najprecizniji izveštaj o prihodima od onlajn oglašavanja

0

SVET – Istraživanje o prihodima od onlajn oglašavanja u Sjedinjenim Američkim Državama sprovedeno je od strane kompanije Pricewaterhouse Coopers i objavljuje se dva puta godišnje u cilju preklapanja sa podacima na šest meseci i godinu dana. Na kraju prvog i trećeg kvartala IAB objavljuje u medijima procene vrednosti tržišta.

Hajde da pričamo stvarne korporativne priče, a ne bajke!

0

Storytelling nije novi koncept, ali ekspanziju doživljava poslednjih godina sa rastom značaja društvenih medija jer se pričanje korporativnih priča pokazalo kao ključno za povezivanje sa različitim javnostima i pridobijanje njihove lojalnosti. To ne znači da kompanije treba da pričaju „bajke o sebi“ (u žargonskom značenju ovog izraza) jer bi osnovni cilj korporativnog pripovedanja trebalo da bude povezivanje ljudi i njihova mobilizacija na akciju, a ne povećanje prodaje.

Biblioteka istraživanja „Multi-Device and Connected World”

Ineractive Advertising Bureau Europe (IAB Europe) lansirao je novi projekat pod nazivom “Multi-Device and Connected World Library of Research” sa namerom da digitalnim tržištima Evrope pruži preko potrebni uvid u trendove konzumacije medija koji konstantno evoluiraju.

Misliš li da je marketing postao suviše dosadan?

0

Koliko često probaš nove stvari? Razmišljaš li „out of the box“? Gde nalaziš inspiraciju? Misliš li da je marketing postao suviše dosadan? Imaš li predlog kako da postane drugačiji? Ubeđen si da baš ti znaš koje su promene potrebne u svetu advertajzinga? Ovo su teme o kojima će se pričati na Chivas debati „12 stolica“.

Akcija predstavila novi vizuelni identitet i proširenu paletu usluga

0

REGION – Hrvatska digitalna agencija Akcija predstavila je novi vizuelni identitet i proširenu paletu usluga kojima se želi pozicionirati kao jedna od ključnih agencija koja u potpunosti pokriva sve segmente brzorastućeg tržišta digitalnog marketinga.

HURA usvojila novi Kodeks oglašavanja i tržišnog komuniciranja

0

REGION – Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje (HURA) usvojilo je novu verziju Kodeksa oglašavanja i tržišnog komuniciranja s ciljem njegovog usklađivanja sa promenama u praksi tržišta komunikacija. Ključne promene koje novi Kodeks donosi odnose se prvenstveno na digitalno tržišno komuniciranje i oblast zaštite okoline.

Podela na specijalizovane agencije sve je manje bitna!

0

Teško je pisati o trendovima u vremenu kada se informacije brzo prenose, tehnologija utiče na svaki segment komunikacije i trendovi se prepliću, mešaju, menjaju. Jedini konstantan trend i svetu i u Srbiji je stalna promena. Jedan novi servis ili aplikacija nateraju vas da menjate način komunikacije, da koristite nove alate. Morate da budete fleksibilni i samo takve agencije i pojedinci će na tržištu komunikacija opstati i postići dobre rezultate.

Američke medijske kompanije sve manje zavise od prihoda od oglasa

Najveće američke medijske kompanije sve su manje zavisne od cikličnog tržišta oglašavanja, pokazuju njihovi najnoviji poslovni izveštaji, prema kojima im dobit raste zahvaljujući prihodima od naknada online pružalaca usluga prenosa video sadržaja, kao što je Netflix, i naknadama od kablovskih operatera.

Završena PRilika 2014!

0

PRilika 2014, šesta međunarodna konferencija pod nazivom „Komunikacija na (s)ceni”, završena je u subotu u Zvezdara teatru u Beogradu. Konferencija je privukla preko 250 učesnika iz Srbije i regiona, što je potvrda kvaliteta programa ovogodišnje PRilike.

Najveće okupljanje PR profesinalaca u regionu

0

PRilika 2014, šesta međunarodna konferencija pod nazivom „Komunikacija na (s)ceni”, namenjena stručnjacima iz oblasti komunikacija, svečano je otvorena danas u Zvezdara teatru u Beogradu. Konferencija je privukla preko 250 učesnika iz Srbije i regiona, što je potvrda kvaliteta programa ovogodišnjeg događaja.