today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Najveći izazov struke biće održati kvalitet PR i marketing kampanja!

Marketing mreža uradila je kratku anketu među kolegama iz kompanija na temu – šta će biti najveći izazov struke u 2015. godini? U narednih nekoliko dana objavljivaćemo njihove odgovore.

„Najveći izazov struke biće održati kvalitet PR i marketing kampanja. U uslovima koji se brzo menjaju, bitno je ostati dosledan sebi, a istovremeno ispratiti sve promene koje se dešavaju kada su mediji i načini konzumiranja medija u pitanju.“ Olivera Jokić, PR menadžer, Strauss Adriatic

 

 

Natasa Kuzmanovski„Najveći izazov sigurno će biti činjenica da rastu očekivanja onih kojima se obraćamo i zato će biti neophodno da se maksimalno prilagodimo njima i njihovim očekivanjima, a da u svakom trenutku pokažemo da smo inovativni i da nam promene i prilagođavanje ne padaju teško.“ Nataša Kuzmanovski, direktor direkcije korporativnog identiteta i komunikacija, UniCredit Bank Srbija

 

 

 

 

Milos Simic„Na nama je da proizvode našeg rada učinimo relevantinijim i boljim. Kako će funkcionisati partnerstva unutar industrije, da bi zajedničkim naporima stekli veće poverenje i učinili naša znanja i iskustva merodavnim za privredu i društvo u celini, naš je najveći izazov.“ Miloš Simić, direktor marketinga, Grand Casino Beograd

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!