Marketing mreža uradila je kratku anketu među kolegama iz kompanija na temu – šta će biti najveći izazov struke u 2015. godini? U narednih nekoliko dana objavljivaćemo njihove odgovore.
„Najveći izazov PR struke u 2015. biće usaglašavanje PR teorije i prakse sa razvojem savremenih kanala komunikacija, od kojih su dominantne digitalne komunikacije. Menjaju se navike javnosti, jer pojedinci postaju vlasnici medija (svojih profila na društvenim mrežama). Dijalog je razvijeniji nego ikad, a sloboda kritike dostupna bez zadrške. Dvosmerna komunikacija je realnost! Takođe, zalaganje za razvoj adekvatne legislative, po uzoru na savremena evropska društva, te dalja profesionalizacija i detabloidizacija medija naš su stalni izazov, pa i u 2015.“ Dušan Stojaković, koordinator za održivi razvoj, Hemofarm A.D.
„Poslednjih godina PR stuka bila je izložena stalnim izazovima, i do sada uspešno uspela da ih prevaziđe. U 2015. godini smatram da će najveći izazov naše struke i dalje biti društvene mreže, odnosno sa čime se sve suočava PR u digitalnom svetu brzih promena.“ Željka Ćirić Jakovljević, Corporate Communication Manager, Eurobank