today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Dvosmerna komunikacija je realnost!

Marketing mreža uradila je kratku anketu među kolegama iz kompanija na temu – šta će biti najveći izazov struke u 2015. godini? U narednih nekoliko dana objavljivaćemo njihove odgovore.

„Najveći izazov PR struke u 2015. biće usaglašavanje PR teorije i prakse sa razvojem savremenih kanala komunikacija, od kojih su dominantne digitalne komunikacije. Menjaju se navike javnosti, jer pojedinci postaju vlasnici medija (svojih profila na društvenim mrežama). Dijalog je razvijeniji nego ikad, a sloboda kritike dostupna bez zadrške. Dvosmerna komunikacija je realnost! Takođe, zalaganje za razvoj adekvatne legislative, po uzoru na savremena evropska društva, te dalja profesionalizacija i detabloidizacija medija naš su stalni izazov, pa i u 2015.“ Dušan Stojaković, koordinator za održivi razvoj, Hemofarm A.D.

 

Zeljka Ciric Jakovljevic„Poslednjih godina PR stuka bila je izložena stalnim izazovima, i do sada uspešno uspela da ih prevaziđe. U 2015. godini smatram da će najveći izazov naše struke i dalje biti društvene mreže, odnosno sa čime se sve suočava PR u digitalnom svetu brzih promena.“ Željka Ćirić Jakovljević, Corporate Communication Manager, Eurobank

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!