Marketing mreža uradila je kratku anketu među kolegama iz kompanija na temu – šta će biti najveći izazov struke u 2015. godini? U narednih nekoliko dana objavljivaćemo njihove odgovore.
„Kada su u pitanju šoping centri, mislim da će najveći izazov biti dodatno produbljivanje dvosmerne komunikacije sa našim posetiocima i fanovima. U prvom planu moraju biti njihove potrebe koje se gotovo svakodnevno menjaju, prilagođavanje promenjenim okolnostima i sve aktuelnijim društvenim mrežama, kao i konstantno praćenje komunikacijskih trendova, koji se menjaju brže nego ikad. Integrisanje svih komunikacijskih alata je ono na čemu svakodnevno radimo, a dodatni izazov biće nam da to tako ostane i u godini koja dolazi.“ Aleksandra Janković, PR and Communication Manager, Confluence Property Management
„Prava ideja komunicirana na najjednostavniji način kroz upotrebu idealnog odnosa tradicionalnih i novih medija, ideja koja doprinosi da brend diktira trend, pomera granice u profesiji izazov je u godinama pred nama. Globalno zagrevanje za PR profesionalce počelo je onog trenutka kada je internet postao dostupan svima, a sa njim i svaka kampanja. U Srbiji ima dovoljno stručnjaka koji to prepoznaju i zato sledeće godine očekujem najbolje PR utakmice upravo na terenu digitalnih medija.“ Sonja Nenić Andreev, menadžer za odnose sa javnošću, Knjaz Miloš
„Najveći izazov u 2015. godini biće da nastavimo da na ukupnu krizu u Srbiji gledamo kao na šansu za našu profesiju da pokaže svoje prave kvalitete.“ Dragana Roter, Head of Corporate Communications, Vip Mobile