today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Izazov je da na ukupnu krizu gledamo kao na šansu za našu profesiju!

Marketing mreža uradila je kratku anketu među kolegama iz kompanija na temu – šta će biti najveći izazov struke u 2015. godini? U narednih nekoliko dana objavljivaćemo njihove odgovore.

„Kada su u pitanju šoping centri, mislim da će najveći izazov biti dodatno produbljivanje dvosmerne komunikacije sa našim posetiocima i fanovima. U prvom planu moraju biti njihove potrebe koje se gotovo svakodnevno menjaju, prilagođavanje promenjenim okolnostima i sve aktuelnijim društvenim mrežama, kao i konstantno praćenje komunikacijskih trendova, koji se menjaju brže nego ikad. Integrisanje svih komunikacijskih alata je ono na čemu svakodnevno radimo, a dodatni izazov biće nam da to tako ostane i u godini koja dolazi.“ Aleksandra Janković, PR and Communication Manager, Confluence Property Management

 

Sonja Andreev„Prava ideja komunicirana na najjednostavniji način kroz upotrebu idealnog odnosa tradicionalnih i novih medija, ideja koja doprinosi da brend diktira trend, pomera granice u profesiji izazov je u godinama pred nama. Globalno zagrevanje za PR profesionalce počelo je onog trenutka kada je internet postao dostupan svima, a sa njim i svaka kampanja. U Srbiji ima dovoljno stručnjaka koji to prepoznaju i zato sledeće godine očekujem najbolje PR utakmice upravo na terenu digitalnih medija.“ Sonja Nenić Andreev, menadžer za odnose sa javnošću, Knjaz Miloš

 

 

Dragana_Roter„Najveći izazov u 2015. godini biće da nastavimo da na ukupnu krizu u Srbiji gledamo kao na šansu za našu profesiju da pokaže svoje prave kvalitete.“ Dragana Roter, Head of Corporate Communications, Vip Mobile

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!