Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Šta će biti najveći izazov struke u 2015. godini?

Marketing mreža uradila je kratku anketu među kolegama iz kompanija na temu – šta će biti najveći izazov struke u 2015. godini? U narednih nekoliko dana objavljivaćemo njihove odgovore.

„Najveći izazov biće da se pomire pisana reč i sve brža tehnologija. Komunikacija će morati da prati razvoj digitalnih i društvenih medija, a da ne izgubi na sadržaju i informativnosti.“ Miljana Jelenković, saradnik za odnose s javnošću, Komercijalna banka

 

 

 

 

Tanja Tatomirovic„Najveći izazov PR struke trebao bi da bude prevazilaženje pukog obaveštavanja kroz klasične medije i zadovoljavanja kliktačkom interakcijom u novim medijima i osmišljavanje akcione, pokretačke komunikacije; borba protiv tendencije da igramo isključivo kako publika svira i prepuštamo se onome što ona želi da čuje i kako želi da čuje umesto da joj ponudimo novi kvalitet. I, naravno, da najzad shvatimo da novi mediji odavno nisu novi.“ mr Tanja Tatomirović, Microsoft PR Lead – Serbia, Montenegro, Cyprus & Malta, autor knjige o fašističkoj radio propagandi i doktorant kulture i medija na Fakultetu dramskih umetnosti

 

 

Milica Stefanovic„Po svemu sudeći, 2015. godina biće godina produbljenih ekonomskih izazova. Najavljene mere štednje uticaće na sve, kako pojedince, tako i na poslovno okruženje. U tom smislu, verujem da ce najveći izazov za našu struku biti da ostane relevantna za poslovne odluke svake organizacije u takvom okruženju, te na koji način može da doprinese ostvarenju poslovnih ili programskih ciljeva, dakle core biznisu organizacija u kojima poslujemo.“ Milica Stefanović, menadžer za korporativni identitet, odnose s javnošću i komunikacije, Coca Cola za Srbiju i Crnu Goru

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!