Marketing mreža uradila je kratku anketu među kolegama iz kompanija na temu – šta će biti najveći izazov struke u 2015. godini? U narednih nekoliko dana objavljivaćemo njihove odgovore.
„Najveći izazov biće da se pomire pisana reč i sve brža tehnologija. Komunikacija će morati da prati razvoj digitalnih i društvenih medija, a da ne izgubi na sadržaju i informativnosti.“ Miljana Jelenković, saradnik za odnose s javnošću, Komercijalna banka
„Najveći izazov PR struke trebao bi da bude prevazilaženje pukog obaveštavanja kroz klasične medije i zadovoljavanja kliktačkom interakcijom u novim medijima i osmišljavanje akcione, pokretačke komunikacije; borba protiv tendencije da igramo isključivo kako publika svira i prepuštamo se onome što ona želi da čuje i kako želi da čuje umesto da joj ponudimo novi kvalitet. I, naravno, da najzad shvatimo da novi mediji odavno nisu novi.“ mr Tanja Tatomirović, Microsoft PR Lead – Serbia, Montenegro, Cyprus & Malta, autor knjige o fašističkoj radio propagandi i doktorant kulture i medija na Fakultetu dramskih umetnosti
„Po svemu sudeći, 2015. godina biće godina produbljenih ekonomskih izazova. Najavljene mere štednje uticaće na sve, kako pojedince, tako i na poslovno okruženje. U tom smislu, verujem da ce najveći izazov za našu struku biti da ostane relevantna za poslovne odluke svake organizacije u takvom okruženju, te na koji način može da doprinese ostvarenju poslovnih ili programskih ciljeva, dakle core biznisu organizacija u kojima poslujemo.“ Milica Stefanović, menadžer za korporativni identitet, odnose s javnošću i komunikacije, Coca Cola za Srbiju i Crnu Goru