Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 714

OMD proglašen najkreativnijom globalnom medijskom agencijom

0

REGION – Devetu godinu za redom, prestižna strukovna nagrada Gunn Report for Media otišla je u ruke agencije OMD, koja je time proglašena najkreativnijom globalnom medijskom agencijom.

PRofesionalci ključan izvor informacija za medije!

0

Čak 71,4 odsto predstavnika medija, o poslovanju kompanija, informiše se putem veb sajtova i internet pretraživača, pokazala je anketa sa novinarima sprovedena u susret prvom regionalnom forumu komunikacionih lidera – IZAZOV 2015.

Etika na Internetu postoji, ali…

Ako vas zanima etika na Internetu, najbolje je da izguglate pojam „Netiquette“, kovanicu od engleskih reči „network“ i „etiquette“. Da bismo vam uštedeli vreme i energiju, rešili smo da potražimo nekog ko će ovu temu da ukratko objasni iz domaćeg ugla. Fondacija „Registar nacionalnog internet domena Srbije“ (RNIDS) jedan je od nekoliko nacionalnih internet registara u svetu koji ima svoj Etički kodeks, koji je usvojen u maju 2014. godine. Jedan od autora Etičkog kodeksa RNIDS-a je i Lazar Bošković, vlasnik i kreativni direktor agencije AgitPROP, s kim razgovarmo o etici na Internetu.

Najbolji oglašivač i najbolja agencija sveta na Danima komunikacija

0

REGION – Na Dane komunikacija, nacionalni festival oglašavanja, koji će se održati od 16. do 19. marta u rovinjskom hotelu Lone, dolaze najnagrađivaniji oglašivač i agencija sveta u 2014. – Per Nilsson, globalni direktor odnosa s javnošću kompanije Volvo Trucks i Daniel Fischer, kreativni direktor agencije Adam&EveDDB.

Lego – najmoćniji brend u 2014.

0

SVET – Na osnovu istraživanja Brand Finance, Lego je najmoćniji brend u 2014. godini, a on je na ovoj listi pretekao Ferrari.

Šta je remarketing i zašto je važan?

0

Imate osećaj da neko prati vašu aktivnost na internetu? Zna vaše omiljene internet stranice i stalno vam prikazuje njihove oglase? Poznaje vas bolje od vaših prijatelja? Da, upravo taj osećaj postao vam je poznat ako ste posetili neku internet stranicu, a potom su vam svuda počeli “iskakati” njeni oglasi.

Dijalogom do prevazilaženja izazova!

0

Izazov, tako često pominjana reč kada se govori o očekivanjima koja su pred nama na početku svake poslovne godine. To je onaj fini pleonazam kojim ukazujemo na teške momente i situacije, koje nam otvaraju mogućnost da ih uz dodatne napore i ideje prevaziđemo. Oblast komunikacija jedna je od onih koje se iz godine u godinu suočavaju sa sve brojnijim izazovima. Mnogi od njih posledica su globalnih promena, trendova i tendencija, ali ima i onih koji su posledica lokalnih ili regionalnih okolnosti, a na koje bi možda i mogli da utičemo.

PR saveti za startape

0

Svaki dan slušamo priče o novim proizvodima, uslugama, kompanijama… Čitali smo, naučili smo, a pojedini su i iskusili, kako izgleda pokrenuti startap, koliko je teško izgraditi priču o istom i koliko je lako propasti, ako ne planirate i tri puta ne promislite o potezu koji ćete povući. Na početku nemate dovoljno resursa (što ljudskih, što finansijskih), tako da svako od članova tima obavlja više funkcija.

Infografik: Mladi & radio

UNESCO je, povodom Svetskog dana radija, objavio zanimljiv infografik na temu u kojoj meri mladi slušaju radio i kakav je njihov odnos prema ovom mediju.

Generisanje i selekcija kreativnih ideja

0

REGION – U utorak, 10. marta održaće se poslednja radionica četvrte sezone HOWtoWOW akademije na kojoj će Steve Henry zvezda engleske oglašavačke industrije govoriti na temu „Generisanje i selekcija kreativnih ideja“.