Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 715

Sve više vremena provodimo na mobilnim aplikacijama!

SVET – IAB US i Mobile Marketing Center of Excellence objavili su istraživanje pod nazivom “Apps and Mobile Web: Understanding the Two Sides of the Mobile Coin”. Iako comScore istraživanje pokazuje da korisnici smart telefona provode više od 88% svog vremena koristeći mobilne aplikacije, novi IAB-ovi rezultati pokazuju da ono što izgleda kao vreme provedeno na aplikacijama zapravo može biti prikriveno vreme provedeno na mobilnom vebu.

Heineken® pomera granice zabave u online komunikaciji!

0

SVET – Heineken®, koji je već desetu godinu zaredom jedan od glavnih pokrovitelja evropskog fudbalskog takmičenja, novom globalnom kampanjom The Match, spojiće ljubitelje kontinenatalnog fudbala sa slavnim igračima najpopularnije igre na svetu.

Prvi white paper o vidljivim prikazima u digitalnom oglašavanju

0

SVET – Interactive Advertising Bureau Europe (IAB Europe) objavio je dokument koji govori o vidljivim prikazima, kao značajan korak u strategiji navođenja brending budžeta u digitalno oglašavanje. Ovaj white paper ima za cilj da edukuje javnost u ovom konkretnom aspektu digitalnog oglašavanja i postavlja temelj za preporuke evropskoj industriji kroz nacionalne IAB-e, organizacije za merenje tržišta i dobavljače.

Šta možemo naučiti iz 50 hiljada saopštenja za javnost?

0

SVET – Saopštenje za medije i dalje predstavlja jedan od najčešće korišćenih alata PR stručnjaka. Konačan uspeh ili neuspeh saopštenja zavisi od velikog broja činilaca – od doba dana kada ste saopštenje poslali, preko dana u nedelji, do ažurirane mejl liste koju posedujete. PRdaily uradio je analizu pod nazivom „Šta možemo naučiti iz 50 hiljada saopštenja za javnost?“. Rezultati analize su predstavljeni u infografiku.

Cut the Drama na Valentinovo i u Hrvatskoj

0

REGION – Na Valentinovo su na Strossmayerovo šetalištu na zagrebačkom Gornjem Gradu, kao i u Drveniku, na šetalištu Donja Vala, bila privremeno postavljena velika klješta za uklanjanje ljubavnih katanaca. Deo je to globalne inicijative Muzeja prekinutih veza pod nazivom Cut the Drama.

Digital Day 2015 – Show me the money!

0

Ovogodišnja konferencija Digital Day najavljena je za 13. maj i fokusiraće se na sve napredne alate i funkcije koje nam pomažu da maksimiziramo ROI od sredstava uloženih u digitalno oglašavanje, pod šaljivim sloganom Show me the money!.

Multiplatform merenje u Srbiji

Gemius, u svojoj gemiusAudience studiji za Srbiju, od decembarskog izveštaja predstavlja novi tip mesečnog fajla, baziranog na novoj multiplatform metodologiji.

U susret forumu IZAZOV 2015!

0

Povodom prvog regionalnog foruma komunikacionih lidera IZAZOV 2015, namenjenom profesionalcima iz oblasti marketinga, odnosa s javnošću i digitalnih komunikacija iz kompanija i agencija, organizovan je susret učesnika sa medijima, a povodom informisanja o temama, ciljevima i učesnicima predstojećeg Foruma. Ideja foruma je da kroz interaktivan sadržaj i razmenu iskustava doprinese razvoju marketinške i PR industrije, ali i podstakne regionalnu saradnju između agencija i kompanija.

Delhaize Serbia novi klijent agencije UM Beograd

Specijalizovana agencija za planiranje i zakup medijskog prostora Universal Media Beograd (UM Beograd) započela je saradnju sa novim klijentom, kompanijom Delhaize Serbia.

Viralni hitovi i viralni mitovi

0

Kada su se internet i marketing upoznali, izrodio se viralni marketing – ideja dosezanja mnogobrojne publike uz minimalna ulaganja. Zavodljiva i dopadljiva ideja tog čarobnog rešenja za svaki marketinški poduhvat brzo se (viralno) proširila i usvojila kao svojevrsni sveti gral, poželjna nuspojava ili čak cilj kampanje.