Privredna komora Srbije, Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija i dnevni list „Privredni pregled“ pozivaju kompanije da učestvuju u jedanaestoj akciji „Najbolje iz Srbije“ u kojoj se biraju najuspešniji robni i korporativni brendovi na srpskom tržištu.
Konkurs je otvoren do 7. aprila, a u akciji mogu da učestvuju sva preduzeća koja posluju u Srbiji, konkurišući za priznanje u određenim kategorijama, zavisno od delatnosti, porekla preduzeća i brenda, navodi se u saopštenju Privredne komore Srbije.
Cilj „Najbolje iz Srbije“ je da podstiče stvaranje kvalitetnih srpskih proizvoda i promoviše najbolje brendove, jača njihovu tržišnu poziciju i uliva poverenje potrošačima i partnerima u zemlji i inostranstvu.
Priznanje „Najbolje iz Srbije“ za 2014. godinu dodeljuje se u 24 kategorije. Izborom najboljih brendova promovišu se vrednosti domaće privrede i tržišnog načina razmišljanja, jača konkurentnost, poboljšava pozicija i percepcija proizvoda iz Srbije. Jaki i afirmisani brendovi su karakteristika jakih privreda.
Prijavljeni će biti rangirani prema kriterijumima utvrđenim metodologijom izbora „Najbolje iz Srbije 2014“ – na osnovu rezultata glasanja potrošača i stručne javnosti, tržišno – finansijskih parametara i ocena stručnog žirija.
Više informacija pronađite na sajtu pks.rs.