today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

#rADionica: Millennialsi

Posle uspeha koji je doživeo prvi regionalni forum komunikacionih lidera IZAZOV 2015, portal Marketing mreža nastavlja umrežavanje i edukaciju kolega iz struke tokom cele godine, kroz mesečne interaktivne rADionice koje počinju od sredine aprila. Prva rADionica na temu „Millennialsi – najvažnija ciljna grupa s kojom niko ne komunicira“ biće organizovana 21. aprila u hotelu Jump Inn u Beogradu, sa početkom u 15 časova. rADionicu će voditi Tonči Klarić, kreativni direktor hrvatske full servis digitalne agencije Proximity.

Oni su digital natives, eary-adopters, tech-savy, young, confident & influential. Iz godine u godinu oni postaju primarna ciljana grupa svih mogućih brendova, a najveći se s njima, manje ili više uspešno, „rvaju“. Oni su millennialsi i uopšte ih nije briga za vaš brend ni za vašu komunikaciju. Šta motiviše millennialse i kako uspešno komunicirati sa najzahtevnijim targetom na tržištu, saznaćete u toku rADionice Tončija Klarića.

rADionica je namenjena svima koji žele da usavrše svoje veštine u cilju postizanja boljih poslovnih rezultata, steknu praktično i primenjivo znanje i umreže se sa kolegama iz Srbije i regiona. rADionica traje tri sata, a akcenat je na praktičnom radu. Na kraju rADionice, polaznici dobijaju sertifikat.

O predavaču:
Nakon skoro 10 godina rada u kreativnim sektorima najvećih advertising agencija u Hrvatskoj i Sloveniji (Bruketa&Žinić, Pristop, Digitel&, Luminus), Tonči Klarić poslednjih nekoliko godina proveo je nastojeći obrisati granice između onoga što još uvek nazivamo offline i online komunikacija. Multidisciplinarni kreativac koji sve svoje ideje voli promišljati strateški i bihevioralno, u poslednje vreme piše kolumne i šara po whiteboardima kao kreativni direktor agencije Proximity Zagreb (BBDO). Tonči odobrava stalking na LinkedInu, stoga je i ostavio link do svog profila upravo ovde.

Prijave za rADionicu otvorene su do 13. aprila, a broj mesta je ograničen.

Cena kotizacije iznosi 5.000 dinara.

Za tri i više kotizacija odobren je popust od 10%. Članovima UEPS, IAB Srbija, IAA Srbija, Srpske asocijacije menadžera, DSOJ i drugih strukovnih udruženja u regionu odobren je popust na kotizaciju u visini od 10%.

Za više informacija: ivana@www.marketingmreza.rs.

Facebook, Twitter, LinkedIn

Zvaničan haštag: #rADionica

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!