Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 716

WOW DONE AWARDS: novi međunarodni oglašivački festival

0

SVET – Wow Done Awards je međunarodni festival svih oblika ne-medijskih marketinških komunikacija, od iskustvenog marketinga, promotivnog & aktivacijskog (shopper marketing) marketinga, direktnog, digitalnog i marketinga društvenih mreža, do PR komunikacija. Festival će se održati 19. i 20. marta u Kijevu, a program uključuje “Best Marketing Practices” konferenciju i ceremoniju dodele nagrada.

DIDS 2015 – u kom si internet filmu?

Ovogodišnji DIDS 2015 biće održan pod sloganom „U kom si internet filmu?“, 10. i 11. marta, u Hotelu Metropol u Beogradu, a organizator je Fondacija „Registar nacionalnog internet domena Srbije“ (RNIDS).

Kvalitetom do boljeg društva

0

Okrugli sto „Kvalitet kao sredstvo za postizanje liderske pozicije na tržištu“ na kom su učestvovali predstavnici Ministarstva trgovine, proizvođači prehrambenih proizvoda i predstavnica udruženja potrošača održan je juče u hotelu Hajat, u organizaciji PR agencije Pristop. Na okruglom stolu pružen je bolji uvid u ulogu države u obezbeđivanju ambijenta za podizanje kvaliteta prehrambenih proizvoda, ali i predstavljeni dobri primeri iz domaće poslovne prakse.

Zašto treba da koristite # u svojim kampanjama?

Pre nekoliko godina, jedan od Twitter korisnika predložio je korišćenje hashtaga kako bi se kategorizovale Twitter teme. Danas, hashtag se podrazumeva i uobičajan je način komunikacije.

Pragma: Najkomunikativniji političari i kompanije u 2014.

0

Najkomunikativniji državni i politički funkcioneri u 2014. godini bili su ministri Zorana Mihajlović, Rasim Ljajić i Bratislav Gašić, kao i ombudsman Saša Janković i poverenik za informacije Rodoljub Šabić, rezultat je predstavljenog istraživanja agencije Pragma „Novinar – Vaš prijatelj“.

#PrvoRazmisli

0

Povodom Međunarodnog dana bezbednosti na internetu, Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja, UNICEF i kompanija Telenor predstavili su početak nove kampanje #PrvoRazmisli i nastavak saradnje u okviru projekta “Zaustavimo digitalno nasilje”.

Počele prijave za IdejaXica!

0

REGION – Otvorene su prijave za četvrto izdanje IdejaXice, takmičenje namenjenog studentima i nadolazećim generacijama marketinških stručnjaka i inovatora koje se održava u sklopu nacionalnog festivala oglašavanja Dani komunikacija.

Proglašeni omiljeni srpski brendovi

0

Portal bestofserbia.rs i časopis Top Serbian Brands objavili su ko su dobitnici priznanja za najomiljenije srpske brendove u 56 kategorija.

Obim oglašavanja u Rusiji niži za 40 odsto

0

SVET – Pad obima reklama u ruskim medijima od početka ove godine dostigao je 30-40 odsto. U januaru je obim reklama na televizijskim kanalima smanjen 28 odsto, a na radijskim 30 odsto. Najveći pad, od 35 odsto, pretrpeli su štampani mediji, a među njima časopisi, gde je pad obima reklama dostigao 40 odsto, rekao je zamenik ministra za veze i masovne komunikacije Rusije Aleksej Volin.

Otvorene prijave za IPRA Golden Word Awards 2015!

0

SVET – IPRA je prošle nedelje raspisala konkus za prestižnu međunarodnu PR nagradu – IPRA Golden World Awards for Excellence.