today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Sadržaj je „lepak“ koji spaja PR i SEO!

Dr Nataša Krstić, docent na Fakultetu za medije i komunikacije Univerziteta Singidunum, održala je predavanje u In Centru na temu „Kako da PR & SEO rade zajedno?“.

Ona je istakla da je Internet objedinio novine, radio i TV, a forma u kojoj je danas moguće plasirati vesti znatno je izmenjena. „Rich media“ postao je sastavni deo elektronskih izdanja medijskih kuća. Kombinacijom teksta, audio zapisa i video materijala čitaoci na internetu imaju više mogućnosti konzumiranja informacija, a novinari u pogledu plasiranja vesti.

Istraživanje iz 2014. godine pokazalo je da se novinari u Srbiji u 45% slučajeva podjednako informišu i iz novih i iz tradicionalnih medija, 35% njih isključivo iz novih medija, a 1/3 putem društvenih mreža. Novinari u 95% slučajeva pretražuju Internet da bi pronašli neke stare priče, da bi dobili ideje za buduće tekstove ili da bi pretražili kompanije/ličnosti. Čak 59% novinara koristi Internet da bi čitali saopštenja za medije.

Google je sa učestalim promenama svog algoritma (Panda, Pingvin, Kolibri, Golub) počeo da poklanja veću pažnju kvalitetnom sadržaju, koji se često ažurira, i linkovima koji dolaze sa visoko-posećenih sajtova, poput medijskih. Kako bi sajt kompanije bio dobro rangiran na pretraživaču, neophodno je neprekidno stvarati privlačan, relevantan i zanimljiv sadržaj, koji je deljiv. Drugim rečima, sadržaj sajta (content) je lepak koji spaja PR i SEO, navela je Nataša Krstić u toku predavanja.

U prošlosti, SEO i PR funkcionisali su zasebno, sa odvojenim poslovnim ciljevima koji su se ticali marketinga ili PR-a, ali danas to više nije slučaj. Sinergija između SEO i PR-a jedno je od najčešće spominjanih trendova u savremenim digitalnim komunikacijama.

Autor: Ivana Parčetić Mitić

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!