Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Prinuđeni smo da dajemo „više za manje“!

U susret predavanju „Šta je dobar PR i da li je vredan poslednjeg dinara?“, specijalno za Marketing mrežu govori Dragana Roter, direktorka komunikacija u kompaniji Vip Mobile.

Karijera koja traje trideset godina, ali i Vaši uspesi inspirišu da prvo pitanje bude – Šta je ključ uspeha?
Ja volim da komuniciram sa svojim okružujem, a po prirodi sam radoznala i uporna, tako da sam spremna da stalno učim i da prihvatam nove izazove. Uz to imam veliku sreću da kroz sve ove godine radim sa sjajnim kolegama koje se trude da pomeraju granice u poslu kojim se bavimo. Lepo je kad taj trud i drugi prepoznaju, a ponekad i nagrade.

„Šta je dobar PR i da li je vredan poslednjeg dinara“ naziv je predavanja koje ćete održati u okviru projekta Škola poslovnih veština. Šta je, po Vašem mišljenju, dobar PR i da li biste Vi rizikovali poslednje pare iz džepa za isti?
Dobar PR je strateški fokusiran na svoje ciljne javnosti, sa njima je u dijalogu i trudi se da im donese neku novu vrednost i napravi pozitivnu razliku u njihovim životima. U uslovima višegodišnje ekonomske krize prinuđeni smo da dajemo „više za manje”, ali ovakvo okruženje pogoduje da PR pokaže svoje najbolje strane. Besparica nas je i naterala da budemo što kreativniji i da se okrećemo alternativnim kanalima komunikacije. Moj poslednji dinar bi bio uložen u digitalnu komunikaciju.

Mnogi novinari, bilo da imaju dugu karijeru iza sebe ili su tek uplovali u te vode, opredeljuju se za prelazaku PR sektor. Koliko je važno da jedan PR menadžer ima iskustvo novinara?
Mislim da je veoma važno u segmentu PR-a koji se zove odnosi sa medijima jer svaki dobar PR menadžer mora da razmišlja kao novinar ako želi da mediji preuzmu njegovu informaciju. I u drugim segmentima PR-a su značajni lični kontakti sa novinarima jer olakšavaju komunikaciju i građenje ugleda kompanije.

Šta biste savetovali mlade ljude koji su odlučili da se bave sedmom silom, ali i odnosima s javnošću?
Savetovala bih da budu hrabri i pošteni, da profesionalno istražuju svet oko sebe i da se trude da ga predstavne onakvim kakav je i da tako ljudima pomognu da i sami spoznaju gde žive i da donesu najbolje odluke i za sebe i za zajednicu čiji su članovi.

Nevladina organizacija Mreža za poslovni razvoj osnovana je od strane studenata koji se trude da zainteresuju i pripreme svoje kolege za budućnost. Kolika je važnost ove organizacije i kako zainteresovati studente da posete predavanja?
Naši fakulteti se sporo pomeraju od „ex cathedra“ ka obrazovanju koje će biti primenjivo u realnom poslovnom okruženju. Zato bi, po mom skromnom mišljenju, na ova predavanja trebalo gledati kao na odličnu priliku da se upoznaju savremeniji pogledi na određene oblasti i da se bez mnogo napora stekne uvid u dobre prakse organizacija iz kojih predavači dolaze.

Predavanje „Šta je dobar PR i da li je vredan poslednjeg dinara?“ biće održano sutra od 20h na Fakultetu organizacionih nauka u Beogradu.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!