Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Pregled marketinškog tržišta u Srbiji za 2014.

U okviru regionalnog panela na prvom regionalnom forumu IZAZOV 2015, stanje na tržištu marketinških komunikacija u Srbiji predstavio je Mile Banić, Media Director u agenciji Grey Belgrade.

„Uprkos činjenici da je 2014. godina bila prilično neuobičajena, u smislu faktora koji utiču na oglašavanje (vanredni parlamentarni izbori, katastrofalne poplave, pad potrošnje), čini se da smo po prvi put od 2010. godine ostvarili blagi rast investicija u oglašivačkoj industriji u odnosu na prethodnu godinu. Takođe, suočavamo se sa značajnim promenama u konzumaciji medija, što stavlja pred celu industriju zadatak da se puno brže prilagodi, tj. da aktivno podstiče razvoj digitalnih kanala komunikacije kroz unapređivanje istraživanja, servisa, kvaliteta i raznovrsnosti sadržaja“, ocenio je Banić.

On je istakao da se u 2014. godini u Srbiji najviše ulagalo u TV oglašavanje (53%), zatim štampane medije (20%), dok je na online otišlo svega 10% ukupno uloženog novca u oglašavanje. Sa procenjenih 16.1 milion EUR investicija u 2014. godini, nastavljen je trend dvocifrenog rasta. Sličan scenario se predviđa i u narednom periodu, čime bi online već ove godine mogao preteći outdoor oglašavanje u investicijama. Značajnu promenu donosi i spoznaja da preduslov za uspeh ne zahteva veliku infrastrukturu, već dobre ideje.

Top oglašivači u 2014. su kompanije koje posluju u sektoru FMCG, trgovine, telekomunikacija i farmacije. Takođe, u top 5 oglašivača nalaze se tri telekomunikaciona operatera u Srbiji – Telekom Srbija, Vip Mobile i Telenor.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!