Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 713

BBDO i Staropramen vole se javno

0

REGION – Hrvatska marketinška agencija BBDO Zagreb na međunarodnom tenderu kompanije Molson Coors Europe osvojila je projekt globalne kampanje za poznati češki pivski brend Staropramen. Kampanja pod nazivom „Pleasure from Prague“ podrazumeva postavljanje krovne brending strategije, što uključuje osmišljavanje i izradu komunikacijskih alata na celokupnom spektru marketinških aktivnosti.

Pri implementaciji globalnih strategija važno je ne promašiti temu!

0

Jovana Žuržin, direktorka Odeljenja za komunikacije i odnose sa državnim institucijama kompanije Siemens Beograd, specijalno za Marketing mrežu govori da li su prilagođenje globalne kampanje dobar potez ukoliko želimo da se obratimo lokalnim potrošačima, iz kog razloga se multinacionalne kompanije najčešće odluče za ovu vrstu komunikacije i u kojoj meri one kreiraju i nameću trendove.

Advertising Week Europe 2015

0

SVET – Treće izdanje Advertising Week Europe održaće se u Londonu od 23. do 27. marta. Radi se o manifestaciji koja učesnicima nudi brojne seminare o inovaciji, leadershipu i kreativnosti, agencijske forume, koncerte i druga slična događanja.

Sat koji uključuje vašu kreativnost

0

REGION – Neki troše mnogo novaca na EKSKLUZIVNE satove kako bi se razlikovali od „običnih“ ljudi i razmetali se društvenim statusom. Lega-lega i Bruketa&Žinić OM predlažu nešto potpuno suprotno. Dizajnirajte svoj prvi Inkluzivni sat. Stvorite sopstveno vreme.

Žene u marketingu nisu novost, ali u domenu kreative jesu!

0

Jana Savić Rastovac, kreativna direktorka agencije McCann Beograd, specijalno za Marketing mrežu govori o globalnoj inicijativi “Let’s Make the Industry 50/50”, da li su naša struka i društvo „rodno osvešćeni“ i koji će biti ključni izazovi u oblasti marketinga u 2015. godini.

Predavanje „Digitalna strategija – od teorije do prakse savremenog marketinga i komunikacija“

0

UEPS – Udruženje za tržišne komunikacije Srbije i Institut za istoriju oglašavanja organizuju 24. februara od 18h u Muzeju primenjene umetnosti – Galerija Žad (suteren), predavanje na temu „Digitalna strategija – od teorije do prakse savremenog marketinga i komunikacija“. Predavanje će održati Dušan Stojaković, koordinator za korporativni marketing i održivi razvoj kompanije Hemofarm i član Upravnog odbora DSOJ.

Prijave za Marketing Kingdom Belgrade otvorene do srede!

0

Kompanija P World, organizator konferencije Marketing Kingdom Belgrade, najavila je da period za registraciju za događaj ističe 25. februara. Marketing Kingdom Belgrade, održaće se 5. i 6. marta u prostorijama Cineplexxa u tržnom centru Ušće, uključuje prezentacije nekih od najinovativnijih stručnjaka iz oblasti globalnog marketinga.

Veliko finale 8. međunarodnog The CUP festivala

0

REGION – Veliko finale osmog međunarodnog The CUP advertajzing festivala i svečana ceremonija dodele nagrada za 2015. godinu održaće se u Ljubljani u hotelu Grand Hotel Union 5. marta.

Prof. J.B. Kassarjian na konferenciji Spark.Me

Organizacioni tim regionalne konferencije posvećena poslovanju i inovacijama na internetu i internet marketingu Spark.Me, koja se održava 31. maja – 1. juna u Bečićima, objavio je novog potvrđenog govornika – profesora J.B. Kassarjiana, jednog od najpriznatijih svetskih stručnjaka u oblasti liderstva i upravljanja promenama.

Razigrani print oglasi za Fridrih šampinjone

0

REGION – Svi koji su barem jednom probali Fridrih šampinjone, znaju kako se oni savršeno slažu sa svim namirnicama s kojima ih pripremite. Vođeni time, kreativni tim IMAGO reklamne agencije, ponovo je osmislio zabavne print oglase.