today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Ko su milenijalsi?

Poslednja istraživanja pokazuju da milenijumska generacija broji oko 80 miliona mladih i da uticaj ove generacije konstatno beleži rast uticaja. Milenijumska generacija će do 2030. preći generaciju bejbibumera.

Dok su se stara i nova shvatanja sveta lomila u viđenjima idealista iz posleratne bejbibum generacije i napredne generacije X rođenih u periodu od šezdesetih do sredine sedamdesetih, stasavala je nova generacija okrenuta ka informatičkom društvu. To ih čini potpuno dominantnim u svetu u kome je treća najveća država na svetu Fejsbuk.

Uprkos stereotipu da je milenijumska generacija lenja i neangažovana, milenijalci su ekstremno optimistični u vezi sa mogućnošću biznisa i uticaja na globalne promene. Oni će pre nego bilo koja druga generacija da prikažu svoje mišljenje i iskustva online i da doprinesu na taj način. Čak 60 procenata milenijalsa provodi vreme ocenjujući proizvode i usluge, aploduje video slike i piše blog.

Za milenijumsku generaciju, ekspert ne mora da bude neko ko obavezno poseduje kredibilitet, nekada pre slušaju mišljenje osobe koje je imala iskustvo iz prve ruke. Crowd-sourcing je popularan među ovom generacijom, a više od polovine milenijalsa je prijavilo da istražuje brendove kroz društvene mreže.

Neka od pitanja koja milenijalsi postavljaju na Internetu, a prema istraživanju Mashable, na grupi ispitanika od 18 do 35 godina su: Šta je Mem? Kako da koristim Pinterest? Kako prokuvati jaje? Kako vezati kravatu? Oni su maksimalno okrenuti ka korišćenju društvenih mreža, uvek su u žurbi, odrastaju, sazrevaju u digitalnom okruženju koje je za njih prirodno. Takođe, oni će više nego ijedna druga generacija da koriste svoje telefone kako bi pročitali komentar u vezi sa nekim proizvodom ili istraživati proizvod pre, ali i u trenutku kupovine.

Jedno od ključnih pitanja vodećih marketinških i PR stručnjaka jeste kako milenijumska generacija preoblikuje svet i šta je sledeće? Šta motiviše milenijalse i kako uspešno komunicirati sa najzahtevnijim targetom na tržištu, saznaćete u toku rADionice Tončija Klarića, 21. aprila u Beogradu.

Više o ovoj temi pročitajte na http://www.thegetmovincrew.com/

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

2 KOMENTARA

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!