Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Pregled marketinškog tržišta u Crnoj Gori za 2014.

REGION – U okviru regionalnog panela na prvom forumu IZAZOV 2015, stanje na tržištu marketinških komunikacija u Crnoj Gori predstavila je Marijana Kovačević, Managing Director u agenciji Universal Media Podgorica.

U skladu sa globalnim trendom većina dnevnih novina i magazina u Crnoj Gori se preorentisala ka internet korisnicima. Zbog velikog broja online portala i aplikacija tiraž svih štampanih medija se značajno smanjio.

„TV je medij sa nejvećim SHR-om od preko 50% ukupnog budžeta. Očekuje se da će  ulaganje u online medije u ovoj godini porasti za 10 do 12%, dok će tradicionalni mediji ostvariti blagi pad“, navela je Marijana Kovačević.

TOP oglašivači u Crnoj Gori pripadaju kategorijiama kozmetike i mobilnih operatora.

Autor: Ivana Parčetić Mitić

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!