REGION – Zapakovana klupa, ulična svetiljka, mesto na špici i još nekoliko naizgled običnih objekata u centru Zagreba nisu umetničke instalacije, nego zanimljiva promocija Imago Boxa, agencije koja se bavi brandingom i dizajnom ambalaže.
Nakon što su pre neki dan u Zagrebu osvanula zanimljiva pakovanja uličnih predmeta, od koša za smeće pa do ulične svetiljke na Zrinjevcu, danas smo otkrili o čemu se zapravo radi. Naime, Imago reklamna agencija odlučila je promovisati svoj paket usluga za branding i dizajn ambalaže pod nazivom ImagoBOX zanimljivom PR stunt kampanjom i tako privući pažnju šire javnosti i ukazati na značaj dobre ambalaže.
„Kako bi pokazali moć dobre ambalaže, odnosno preneli poruku da su dobro zapakovani proizvodi bolje primećeni, ImagoBOX je odlučio zapakovati svakodnevne i neprimetne predmete u gradu i posmatrati reakcije ljudi. Zanimljivo je bilo gledati kako ljudi koji su bar stotinu puta u životu prošli pored predmeta u gradu ne obraćajući pažnju danas zastajali, vadili mobilne telefone i fotografisali. To je ta razlika koju čini dobra ambalaža“, istakao je Igor Mladinović, glavni kreativni direktor Imago reklamne agencije.
„Kreativci uvek maštaju o tome kako bi izgledale ambalaže sa potpunom kreativnom slobodom. Projekti na kojima ne bi bilo ograničenja, feedbacka i u kojem bi baš sve bilo onako, kako se njima čini najbolje. Upravo je tu želju Imago ispunio svojim kreativcima sa novim selfpromo projektom, u kojem je brief bio vrlo kratak: Osmislite amblažu za predmete iz naše okoline koje inače ne primećujemo i učinite ih primećenima“, rekao je Darko Bosnar, art direktor iz Imago reklamne agencije.