REGION – Nakon već dobro poznatih i nagrađivanih oglasa najvećeg hrvatskog proizvođača gljiva, Fridrih se odlučio za promociju posebnih portabela šampinjona.
Kako se radi o novom proizvodu, napravljen je i iskorak u samom vizualnom rešenju. Za ilustracije je ovaj put zaslužan američki ilustrator Ian Vanderhill, a kreativnu ideju i dalje potpisuje Imago reklamna agencija.
„Uz portabela šampinjone je svako jelo novo otkriće pa je priča ispričana kroz zanimljivu metaforu Kolumba i impresivan vizuelni stil koji daleko odskače od proseka koji danas možemo videti u print oglasima koji se pojavljuju na ovim prostorima“, ističe Igor Mladinović, glavni kreativni direktor iz Imaga.
„Kombinovana tehnika sa naglaskom na modelirane likove sa clay masom nam se učinila jako
zanimljivom i atraktivnom, pa smo se opet upustili u avanturu stvaranja nečega drugačijeg u želji da izvedemo nešto što kod nas još nije pre izvedeno na ovaj način“, rekao je Darko Bosnar, art direktor iz Imago reklamne agencije.