Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 689

Globalni rast ad blokera

0

Jedan od gorućih problema o kojem izdavači i ne vole baš da pričaju je blokiranje oglasa, koje je od preraslo u mainstream problem koji itekako utiče na krajnji saldo izdavača. A ovaj problem ne pokazuje znake popuštanja. Ispod su četiri grafikona koji ilustruju zašto će se ad blokeri, i problem koji oni nose, zadržati.

Zašto je video sadržaj toliko bitan?

0

Koristite li video u opisu proizvoda i usluga na svojoj web stranici? Ako je vaš odgovor NE, vrlo verojatno gubite dodatnu zaradu, a da toga niste ni svesni.

Partnerski odnos između agencije i klijenta – moguće je!

0

Predstavnici Avon Sales Support odeljenja iz čitavog regiona nedavno su boravili u beogradskoj reklamnoj agenciji Popular Bruketa&Žinić OM, gde su učestvovali u edukativnoj i kreativnoj radionici.

Srbi i Hrvati među narodima koji najviše gledaju televiziju

Prema istraživanju Zenith Optimedie, Hrvati gledaju televiziju više od šest sati dnevno i po tome su ispred njih samo Saudijci.

Najveći poslovni izazov

0

Posao u našoj industriji komunikacija donosi brojne izazove, ali to je ono što ga čini posebno dinamičnim i uzbudljivim.

Da li je kultura spremna za digitalno doba?

0

U partnerstvu sa Ministarstvom kulture i informisanja Republike Srbije 12. i 13. juna u Klubu narodnih poslanika u Beogradu, British Council organizuje konferenciju „Marketing i komunikacije institucija kulture u digitalnoj eri“ o upotrebi digitalnih medija u promociji kulturnih institucija i događaja.

Tehnologija nam omogućava da menjamo svoje ponašanje!

REGION – NEM 2015 je medijski događaj u našoj regiji koji okuplja najvažnije profesionalce iz industrije na jednom mestu. Jedan od istaknutih govornika na ovogodišnjem NEM-u je i Scott Ehrlich, direktor i osnivač platforme Qyom. On će učestvovati na panelu It’s a Jungle Out there, na kojem će s kolegama prokomentisati današnje televizijsko tržište i novu situaciju na tržištu obzirom na sve više novih platformi.

Ko najviše zarađuje na marketinškom tržištu Hrvatske?

0

REGION – Top-lista stotinu oglasnih agencija s najvećim prihodima prošle godine, kao i rang-lista marketinških grupa i njenih članica prema zaradi ostvarenoj u 2014. kiselkasto je gorki bombon iz prilično slatke bombonjere marketinških tema objavljene u godišnjem Liderovu specijalnom izdanju ‘Agencijsko bilo’.

Seminar: Neuromarketing – Kako da zavirite u svest potrošača?

0

U subotu, 6. juna, od 11 časova, Centar za razvoj karijere i LINK Grupa organizuju besplatan seminar na temu „Neuromarketing: Kako da zavirite u svest potrošača?”. Predavač je Nevenka Popović Šević, master marketinga Univerziteta u Njukaslu u Australiji i diplomirani ekonomista.

40 godina tradicije i kreativnosti

0

Te davne 1975. godine u svetu su se dešavali razni bitni događaji, pojavio se Sony Walkman, Mark Špic je postavio 7 svetskih rekorda na Olimpijadi u Minhenu, prikazivala se serija Grlom u jagode, a u Beogradu je osnovan je Frikom u kome počinje proizvodnja sladoleda i testa. Te godine rođeni su Rumenko, Čoko moko, Rum koktel, Leni i Kapri, sladoledi koji su se upisali u listu najvoljenijih domaćih brendova.