Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Partnerski odnos između agencije i klijenta – moguće je!

Predstavnici Avon Sales Support odeljenja iz čitavog regiona nedavno su boravili u beogradskoj reklamnoj agenciji Popular Bruketa&Žinić OM, gde su učestvovali u edukativnoj i kreativnoj radionici.

Menadžer odeljenja Vesna Cvetković, s kojom agencija ima dugogodišnju saradnju, došla je na ideju da svom timu pokaže i “drugu stranu medalje” i bliže ih upozna sa životom kreativne agencije sa kojom je deo njih samo ponekad u e-mail prepisci. Tako je 14 dama iz Bugarske, Srbije, Makedonije, Albanije i Crne Gore stiglo u Beograd na dvodnevni team building.

„Retko kada smo u poziciji da sa klijentima provedemo kvalitetno vreme koje se ne odnosi na sastake i konkretne tekuće teme, tako da nam je mogućnost da ih ugostimo na domaćem terenu i predstavimo im se bez uobičajene treme da li će neko rešenje prihvatiti ili ne, bila vrlo inspirativna“, kazala je Marija Diklić, account director iz agencije Popular Bruketa&Žinić OM. Cela stvar je bila top secret, tako da najveći broj njih nije ni znao šta se tačno nalazi na adresi Stojana Novakovića 3, kada su ih taxiji doveli pravo iz hotela na vrata kreativnog carstva.

Uz generalno predstavljanje agencije, predstavnici Avona su se upoznali sa kreativnim procesom u tri koraka – consider challenge, create idea, produce solution. Na tri konkretne studije slučaja agencijski im je tim predstavio i kako izgleda rad na različitim brendovima i projektima u praksi.
Poseban trenutak je kažu bila animacija koju su napravili od radova koje su tokom godina zajedno stvorili za Avon. Kako kaže Diklić, kada vidite nešto što ste već i zaboravili da ste radili pre sedam godina, pa se setite tih starih dobrih vremena, kad su marketinški budžeti dozvoljavali da budemo superkreativni, a da se nešto od tih ideja i proizvede, a još ste to radili sa onim pravim mladalačkim žarom i punim srcem, emocije lako mogu da vas savladaju.

Drugi deo druženja bio je koncipiran kao interaktivna radionica u kojoj je trebalo primeniti sva novostečena znanja o životu i radu kretivne agencije. Tri tima su učestvovala na imaginarnom pitchu za kampanju za Avonov novi proizvod. Svaki tim je dobio sobu, tablu od pene, gomilu časopisa, flomastere i 1,5h da napravi rešenje koje će prezentovati pred žirijem. „Ideja je bila da se bolje upoznamo, da napravimo još čvršću saradnju, ali pre svega da se dobro zabavimo. Ipak, rešenja do kojih su došli za tako kratko vreme su fantastična“, kazala je Diklić.

Agencija Popular Bruketa&Žinić OM sa Avonom u Srbiji radi od 2007. godine, a na drugim regionalnim tržištima od 2011. godine. U agenciji kažu kako je jedna od najvećih prednosti u saradnji sa Avonom što je svaki projekat drugačiji i što se pred njih stalno postavljaju novi izazovi. Jednog dana radi se na prodajnom flajeru, drugog na kampanji za borbu protiv raka dojke, trećeg na promociji za novi proizvod, a već sledećeg ih očekuje rad na setu materijala koji promovišu online platformu za poručivanje. Svedoče da kada sa nekim tako dugo blisko sarađujete, saživite se sa brendom, a sa saradnicima, bilo da su klijenti ili agencijski tim, razvijate neki poseban jezik, počinjete da se razumete bez previše reči.

„To sve ima neku posebnu draž, ali i može da bude mač sa dve oštrice, jer ti tereni na kojima se osećate sigurno, umeju da uljuljkaju i da kreativno ulenje“, kaže Diklić.

Kada je reč o izazovima, u agenciji Popular Bruketa&Žinić OM smatraju kako je to verovatno kontinuirani napor sa obe strane da se izađe iz kutije koju nameću neka korporativna pravila. Kroz smeh priznaju da je izazov i to što na većini projekata sa obe strane uglavnom rade žene, što donošenje odluke ponekad čini praktično nemogućom misijom, jer svaka gura emocijom i srcem. „To jeste izazov, ali često ispunjava osećajem da radimo nešto što je bitno i što nekome znači, što je neprocenjivo“, kaže Diklić.

Recept za dobar odnos između agencije i kljenta je kažu kao i u svakom odnosu u životu – razumevanje i poštovanje. „U tim stalnim podelama mi i oni, često zaboravljamo da smo svi samo ljudi i da sve što radimo, radimo zbog i za neke ljude. Kada se toga podsetimo i prihvatimo da smo tu sa zajedničkim ciljem i zadatkom, može da se desi plodna saradnja u kojoj će svaka strana biti zadovoljna. Taj čuveni partnerski odnos, koji mnogi olako uzimaju u usta, a retki umeju da ga ostvare i neguju“, zaključuje naša sagovornica.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!