REGION – Top-lista stotinu oglasnih agencija s najvećim prihodima prošle godine, kao i rang-lista marketinških grupa i njenih članica prema zaradi ostvarenoj u 2014. kiselkasto je gorki bombon iz prilično slatke bombonjere marketinških tema objavljene u godišnjem Liderovu specijalnom izdanju ‘Agencijsko bilo’.
Popis agencija koje najviše zarađuju na hrvatskom marketinškom tržištu, prema prijavama prihoda samih marketinških grupa, a i prema prvim godišnjim izveštajima o svom poslovanju koje su agencije predale Financijskoj agenciji, mogao bi delovati i inspirativno.
‘Agencijsko bilo’ bavi se i zrelošću, preciznije, drugom mladošću agencija sada kada je sve jasnije kako dominaciju na tržištu preuzima digitalna stvarnost, a i fenomenom srebrne ekonomije. Starci su postali ‘it cure i dečki’ i milenijalsi kad je reč o reklamnim kampanjama. Dramatično priznanje donosi se i u priči o štosnom marketingu. Umesto ‘Sexy and I know it’ američkog dvojca LMFAO koji su u učinkovitoj reklami za tablet Surface otpevali zaposleni Microsofta, ‘Agencijsko bilo’ promiče se i njegovom parafrazom, tačnije naslovom teme o štosnom marketingu – Glupi smo i to znamo.
Više informacija pronađite na portalu http://liderpress.hr/