Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

40 godina tradicije i kreativnosti

Te davne 1975. godine u svetu su se dešavali razni bitni događaji, pojavio se Sony Walkman, Mark Špic je postavio 7 svetskih rekorda na Olimpijadi u Minhenu, prikazivala se serija Grlom u jagode, a u Beogradu je osnovan je Frikom u kome počinje proizvodnja sladoleda i testa. Te godine rođeni su Rumenko, Čoko moko, Rum koktel, Leni i Kapri, sladoledi koji su se upisali u listu najvoljenijih domaćih brendova.

Tvorac najpoznatijih naziva sladoleda uz koje su odrastale generacije, bio je Dragan Sakan, jedan od osnivača advertisinga na Balkanu, kreativni genije, osnivač Agencije New Moment. Tako je i početak proizvodnje sladoleda, vezan za začetke advertising profesije u našoj zemlji.

Danas, 40 godina kasnije, upravo je kompanija Dragana Sakana, koju danas vode njegovi sinovi Žarko i Lazar, zadužena za kreativno osmišljavanje i proslavu rođendana kompanije Frikom i brendova koji su ulepšali detinjstvo svih nas.

Tim povodom, Žarko Sakan, Predsednik kompanije New Moment New Ideas Company je izjavio na proslavi 40. godišnjice Frikoma: „Ovo veče u kome proslavljamo 40 godina sladoleda kojima je dao ime moj otac i kreirao prvu kampanju za njihovo predstavljanje u našoj zemlji, je za mene veoma emotivno. Posebno mi je drago što nakon 40 godina, u duhu tradicije i kreativnosti, ponovo sarađujemo sa kompanijom Frikom upravo na proslavi rođendana ovih brendova. To je dokaz da kreativnost ne zna za vreme, jer imena Leni, Čoko Moko i Kapri i danas izazivaju osmeh na licima, kako nas koji smo odrastali uz njih, tako i naše dece do čijih srca i nakon toliko godina, lako nalaze put.“

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!