Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 688

Ubeđivanje svesnog ili zavođenje podsvesnog!

0

Veoma je zahtevno izabrati najadekvatniji ton u komunikaciji sa potrošačima. Da stvar bude komplikovanija – forma komunikacije čini samo jednu od dimenzija poruke. Kako saopštavamo diferencijalnu prednost konkretnog proizvoda ili usluge? Šta su osnovni benefiti? Izgradnja brenda? Nije li to najzahtevniji od svih procesa s kojim se advertajzeri susreću?

Wave 8: Osnovne ljudske potrebe se menjaju!

1

Uređaji i tehnologije menjaju navike i način na koji potrošači koriste internet. Globalno istraživanje Wave8 pokazuje da današnji potrošači sa brendovima komuniciraju preko svakog uređaja, ali na drugačiji način i iz različitih razloga. Tako kada dobiju „push“ notifikaciju mobline aplikacije na svom smart fonu, ili pročitaju mail koji im dostavlja informaciju o nekom brendu, oni na kompjuteru dalje istražuju i dolaze do više informacija o proizvodu ili usluzi koja ih zanima.

Proglašeni najbolji brendovi na domaćem tržištu

0

Privredna komora Srbije (PKS), Ministarstvo trgovine i list Privredni pregled izabrali su, jedanaesti put za redom, 24 najbolja brenda na domaćem tržištu – učesnike akcije „Najbolje iz Srbije 2014“. Slogan ovogodišnjeg takmičenja bio je „Najbolje je u ljudima“, a na konkurs se prijavilo 160 robnih i korporativnih brendova.

Beck’speriment najbolja digitalna kampanja u Evropi!

0

REGION – Molson Coors Europe u maju je po prvi put održala interno takmičenje za najbolju digitalnu kampanju. Prijavljeno je 19 kampanja iz osam zemalja, a najboljom je proglašena Beck’speriment koju je za Zagrebačku pivovaru osmislila agencija Drap.

Bilbord koji vam pomaže da se parkirate!

0

SVET – Parkiranje je za mnoge vozače noćna mora. U Fiatu su zato kreirali interaktivan oglasni pano koji vozaču pomaže da se bočno parkira i tako istovremeno promoviše sistem za pomoć pri parkiranju automobila Fiat 500.

BeeShaper – najveća e-WoM i blogerska platforma u regionu

Kompanije konstantno povećavaju budžete za digitalno oglašavanje, ali imaju problem da se na održiv način povežu sa autentičnim korisnicima interneta koji bi njihovoj poruci dali ljudski glas. BeeShaper je platforma koja na jedno mesto dovodi upravo brendove i ljude. S obzirom na broj registrovanih korisnika i kompanija velike su šanse da je na društvenim mrežama neko od vaših prijatelja već podelio neku BeeShaper kampanju.

Zbogom Facebook, dobrodošao YouTube!

SVET – Poslednje istraživanje sprovedeno od strane GlobalWebIndexa potvrdilo je da broj aktivnih korisnika Facebooka u svetu opada. Istraživanje je pokazalo da je tokom 2014. godine Facebook ostao na vrhu kada se radi o broju korisnika i popularnosti među prosečnim internet surferima, međutim broj aktivnih korisnika Facebooka u padu je za čitavih 9% u odnosu na prošlu godinu, a s njim je pao i Facebookov tzv. „X-faktor“ među mlađom populacijom.

Konferencija „Intelektualna svojina i Internet“ 11. juna u Beogradu

Fondacija „Registar nacionalnog internet domena Srbije“ (RNIDS) i Pravni fakultet Univerziteta u Beogradu 11. juna organizuju konferenciju „Intelektualna svojina i Internet“, na kojoj će biti predstavljeni radovi objavljeni u istoimenom tematskom zborniku.

Do 2020. broj korisnika pametnih telefona biće dupliran!

0

Novo istraživanje kompanije Ericsson „Mobility Report“ pokazuje da će, do 2020. godine broj pretplatničkih ugovora korisnika pametnih telefona, biti dupliran i da će dostići 6,1 milijardu.

Treća postavka projekta EGallery

0

Interaktivnom instalacijom mladog dizajnera Milana Ličine otvorena je treća postavka izložbe savremene umetnosti EGallery, u prostorijama agencije za integrisane komunikacije Executive Group. U novom izdanju izložbe učestvuje 20 mladih fotografa, grafičkih dizajnera, slikara, grafičara i vajara, sa više od 100 radova.