Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Beck’speriment najbolja digitalna kampanja u Evropi!

REGION – Molson Coors Europe u maju je po prvi put održala interno takmičenje za najbolju digitalnu kampanju. Prijavljeno je 19 kampanja iz osam zemalja, a najboljom je proglašena Beck’speriment koju je za Zagrebačku pivovaru osmislila agencija Drap.

Takmičenje je organizovano s ciljem razmene iskustava s različitih tržišta, na temelju kojih države mogu učiti jedne od drugih.

“Puno nam znači to što su kolege iz Molson Coors Europe prepoznali Beck’speriment kao dobar primer oglašavanja i marketinške ideje. Brojna priznanja pravi su podsticaj da nastavimo postavljati nove standarde u digitalnom oglašavanju u pivarskoj industriji”, objasnila je Ana Krstulović, marketing manager premium brendova Zagrebačke pivovare.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!