Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Proglašeni najbolji brendovi na domaćem tržištu

Privredna komora Srbije (PKS), Ministarstvo trgovine i list Privredni pregled izabrali su, jedanaesti put za redom, 24 najbolja brenda na domaćem tržištu – učesnike akcije „Najbolje iz Srbije 2014“. Slogan ovogodišnjeg takmičenja bio je „Najbolje je u ljudima“, a na konkurs se prijavilo 160 robnih i korporativnih brendova.

Bambijeva „Plazma“ najbolji je robni, a Carnex korporativni brend u kategoriji hrane, a u domenu pića, nagrada je pripala Jelen pivu, kao najboljem robnom i Nectaru, kao najuspešnijem korporativnom brendu. U kategoriji trajnih potrošnih dobara prvi robni brend je Metalac bojler, a korporativni Forma Ideale.

Probiotik kompanije „Ivančić i sinovi“ prvoizabrani je brend robe svakodnevne potrošnje, u kategoriji hemija, kozmetika i farmaceutski proizvodi, dok je vršački „Hemofarm“ najbolji korporativni brend. U kategoriji obuća i odeća pobedio je P.S. Fashion iz Čačka, kao robni brend, a kompanija Mona ponela je titulu prvog korporativnog brenda Srbije.

Tigar obuća iz Pirota najbolji je robni brend proizvodnih dobara i poslovnih usluga, dok je NIS najbolji korporativni brend u istoj kategoriji. Kao najbolji lokalni brend, nagradu je osvojio Carpe Diem iz Srbobrana, a za najbolji brend sa zaštićenim geografskim poreklom nagrađeno je Poljoprivredno gazdinstvo Ćulum iz Futoga – za futoški kiseli kupus.

Titulu „Najbolje iz Srbije“ za Najuspešnije uvođenje novog brenda ponelo je preduzeće Alfa-Plam iz Vranja za brend Commo, a Najbolja trgovinska robna marka je „Premia“ kompanije Delez Srbija.

Najuspešniji u uslugama su „Infostud“ i „Air Serbia“ u kategoriji malih i srednjih, odnosno velikih preduzeća. Kompanija Gorenje pobedila je u kategoriji Najbolji strani korporativni brend koji posluje u Srbiji, a nagrada za Najbolje javno, državno ili dominantno državno preduzeće pripala je Aerodromu „Nikola Tesla“ Beograd.

Ove godine prvi put nagrađene su i dve manifestacije koje promovišu Srbiju kao atraktivnu destinaciju, a to su Belgrade Beer Fest i Međunarodni poljoprivredni sajam u Novom Sadu.

Najbolji izvoznik u kategoriji malih i srednjih preduzeća je Institut RT RK iz Novog Sada, a među velikim kompanijama to je Alfa-Plam, koja ove godine ponela čak dva priznanja akcije „Najbolje iz Srbije“.

Više informacija pronađite na sajtu pks.rs.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!