Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Da li je kultura spremna za digitalno doba?

U partnerstvu sa Ministarstvom kulture i informisanja Republike Srbije 12. i 13. juna u Klubu narodnih poslanika u Beogradu, British Council organizuje konferenciju „Marketing i komunikacije institucija kulture u digitalnoj eri“ o upotrebi digitalnih medija u promociji kulturnih institucija i događaja.

Digitalne tehnologije promenile su svaku oblast našeg svakodnevnog života. Omogućile su nam ne samo da se divimo umetničkim delima koja se nalaze u muzejima širom sveta, već i da veoma lako saznajemo vesti iz kulturnih centara sa svih kontinenata. Međutim, sa ubrzanom komunikacijom došlo je i do promene navika ljubitelja kulture. Mlađe generacije radije biraju ekrane svojih kompjutera i mobilnih telefona od posete kulturnim događanjima.

Kroz različite panel diskusije i predavanja, ova konferencija ima za cilj da analizira poziciju različitih institucija kulture i predstavi primere „digitalne transformacije“ kroz koje su neke od njih prošle. Konferenciji će prisustvovati direktori republičkih, regionalnih i lokalnih institucija kulture, njihove kolege zadužene za odnose sa javnošću, kao i predstavnici kreativnih agencija iz Srbije i Velike Britanije.

Između ostalih, na konferenciji će govoriti Mark Borkovski, kolumnista britanskog lista Gardijen i čuveni PR agent koji je između ostalih zastupao velike svetske zvezde i institucije kao što su Van Morison, Klif Ričard, Cirque de Soleil, tri tenora, Led Cepelin, Edi Izard, Boljšoj balet i Majkl Džekson.

Drugog dana konferencije, ministar kulture Ivan Tasovac će moderirati sesiju koja je posvećena položaju kulture u medijima. Na ovu sesiju biće pozvani i glavni urednici i urednici kulturnih rubrika vodećih medijskih kuća. Tokom seminara biće predstavljeni primeri iz Srbije, kao i gosti iz muzeja Tejt modern iz Londona i platforme Culture 24.

Više informacija na http://www.britishcouncil.rs/ikultura

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!