U partnerstvu sa Ministarstvom kulture i informisanja Republike Srbije 12. i 13. juna u Klubu narodnih poslanika u Beogradu, British Council organizuje konferenciju „Marketing i komunikacije institucija kulture u digitalnoj eri“ o upotrebi digitalnih medija u promociji kulturnih institucija i događaja.
Digitalne tehnologije promenile su svaku oblast našeg svakodnevnog života. Omogućile su nam ne samo da se divimo umetničkim delima koja se nalaze u muzejima širom sveta, već i da veoma lako saznajemo vesti iz kulturnih centara sa svih kontinenata. Međutim, sa ubrzanom komunikacijom došlo je i do promene navika ljubitelja kulture. Mlađe generacije radije biraju ekrane svojih kompjutera i mobilnih telefona od posete kulturnim događanjima.
Kroz različite panel diskusije i predavanja, ova konferencija ima za cilj da analizira poziciju različitih institucija kulture i predstavi primere „digitalne transformacije“ kroz koje su neke od njih prošle. Konferenciji će prisustvovati direktori republičkih, regionalnih i lokalnih institucija kulture, njihove kolege zadužene za odnose sa javnošću, kao i predstavnici kreativnih agencija iz Srbije i Velike Britanije.
Između ostalih, na konferenciji će govoriti Mark Borkovski, kolumnista britanskog lista Gardijen i čuveni PR agent koji je između ostalih zastupao velike svetske zvezde i institucije kao što su Van Morison, Klif Ričard, Cirque de Soleil, tri tenora, Led Cepelin, Edi Izard, Boljšoj balet i Majkl Džekson.
Drugog dana konferencije, ministar kulture Ivan Tasovac će moderirati sesiju koja je posvećena položaju kulture u medijima. Na ovu sesiju biće pozvani i glavni urednici i urednici kulturnih rubrika vodećih medijskih kuća. Tokom seminara biće predstavljeni primeri iz Srbije, kao i gosti iz muzeja Tejt modern iz Londona i platforme Culture 24.
Više informacija na http://www.britishcouncil.rs/ikultura