Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Najveći poslovni izazov

Posao u našoj industriji komunikacija donosi brojne izazove, ali to je ono što ga čini posebno dinamičnim i uzbudljivim.

Konstantne inovacije koje uvodimo, napredovanje i usavršavanje u novim oblastima – od strateskih studija, analiza i kreiranja poslovnih modela u kojima su digitalne i druge komunikacije ključni faktor do tehnološko-softverskih unapređenja – jesu, rekao bih, kreativni izazovi sa kojima se susrećem u poslovnoj svakodnevici. Danas je bavljenje komunikacijama uzbudljivije nego ikada – uspešan profesionalac u našoj branši mora da razume poslovnu strategiju, da bude dobar u kreiranju poslovnih modela, monetizaciji digitala i drugih komunikacija, da zna da integriše tehnologiju, kreativna rešenja i komunikaciju na svim kanalima u jedinstveno iskustvo za potrošača koje vlasnik brenda, odnosno oglašivač, može monetizovati u kratkom i dugom roku. Vodeća agencija za komunikacije danas zapošljava poslovne stratege, menadžment konsultante, vrhunske IT stručnjake, programere, finansijske stručnjake, pored ustaljenih akaunt menadžera, kreativnih i art direktora i drugih profesionalaca iz te oblasti.

Executive Group kao agencija za integrisane komunikacije nudi usluge iz svih oblasti – od marketinga i odnosa s javnošću do digitalne produkcije i korišćenja novih tehnologija. Danas je digitalna oblast postala životna neminovnost, a baviti se 24 sata dnevno tom vrstom komunikacija – život na društvenim mrežama, uticaj internet zajednice, razmena i dostupnost informacija, brzi tempo tehnološke inovacije – kroz strateški osmišljene, kreativne i inovativne kampanje i savremenu produkciju, zahtevno je koliko i inspirativno. S druge strane, sve je izazovnije promovisati dobre, uspešne i zanimljive kampanje u oblasti tradicionalnih medija i marketinga, s obzirom na postojeću krizu i sve pažljivija ulaganja klijenata, slabiju platežnu moć potrošača i promenu fokusa ka digitalnim medijima. Upravo zato bitno je da pristup promociji brendova bude integrisan i obuhvati sve oblasti i kanale komunikacije.

Izvor: Market Network

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!