today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Najveći poslovni izazov

Posao u našoj industriji komunikacija donosi brojne izazove, ali to je ono što ga čini posebno dinamičnim i uzbudljivim.

Konstantne inovacije koje uvodimo, napredovanje i usavršavanje u novim oblastima – od strateskih studija, analiza i kreiranja poslovnih modela u kojima su digitalne i druge komunikacije ključni faktor do tehnološko-softverskih unapređenja – jesu, rekao bih, kreativni izazovi sa kojima se susrećem u poslovnoj svakodnevici. Danas je bavljenje komunikacijama uzbudljivije nego ikada – uspešan profesionalac u našoj branši mora da razume poslovnu strategiju, da bude dobar u kreiranju poslovnih modela, monetizaciji digitala i drugih komunikacija, da zna da integriše tehnologiju, kreativna rešenja i komunikaciju na svim kanalima u jedinstveno iskustvo za potrošača koje vlasnik brenda, odnosno oglašivač, može monetizovati u kratkom i dugom roku. Vodeća agencija za komunikacije danas zapošljava poslovne stratege, menadžment konsultante, vrhunske IT stručnjake, programere, finansijske stručnjake, pored ustaljenih akaunt menadžera, kreativnih i art direktora i drugih profesionalaca iz te oblasti.

Executive Group kao agencija za integrisane komunikacije nudi usluge iz svih oblasti – od marketinga i odnosa s javnošću do digitalne produkcije i korišćenja novih tehnologija. Danas je digitalna oblast postala životna neminovnost, a baviti se 24 sata dnevno tom vrstom komunikacija – život na društvenim mrežama, uticaj internet zajednice, razmena i dostupnost informacija, brzi tempo tehnološke inovacije – kroz strateški osmišljene, kreativne i inovativne kampanje i savremenu produkciju, zahtevno je koliko i inspirativno. S druge strane, sve je izazovnije promovisati dobre, uspešne i zanimljive kampanje u oblasti tradicionalnih medija i marketinga, s obzirom na postojeću krizu i sve pažljivija ulaganja klijenata, slabiju platežnu moć potrošača i promenu fokusa ka digitalnim medijima. Upravo zato bitno je da pristup promociji brendova bude integrisan i obuhvati sve oblasti i kanale komunikacije.

Izvor: Market Network

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!