Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Seminar: Neuromarketing – Kako da zavirite u svest potrošača?

U subotu, 6. juna, od 11 časova, Centar za razvoj karijere i LINK Grupa organizuju besplatan seminar na temu „Neuromarketing: Kako da zavirite u svest potrošača?”. Predavač je Nevenka Popović Šević, master marketinga Univerziteta u Njukaslu u Australiji i diplomirani ekonomista.

O čemu razmišljate kada kupujete proizvod ili uslugu? Da li mislite da odluku o kupovini donosite svesno i racionalno? Da li ste znali da u stvari samo pet posto vašeg mozga donosi odluku o kupovini na osnovu karakteristika proizvoda i njihovih prednosti? Postavlja se pitanje kako prodavci dosežu do ostalih 95 posto kupčevog mozga. Kupčev mozak je neprestano zauzet prikupljanjem i odabirom informacija. Približno 21.000 brendova godišnje se predstavlja u svetu i svi oni pokušavaju da zauzmu mesto u svesti potrošača.

Neuromarketing nam pomaže da razjasnimo šta potrošači misle u situaciji kad su suočeni sa nekim proizvodom. Neuromarketing ne podrazumeva ubacivanje ideja ljudima u mozak, niti primoravanje potrošača da kupe ono što ne žele – nego otkriva ono što je već u našoj glavi – našu kupologiju. Marketinški događaj izaziva pozitivna ili negativna osećanja, privlači nas ili odbija. Nije važno kako se sećamo reklame, nego kakav efekat postiže i kakva je naša emocionalna reakcija na reklamiranu robnu marku.

Više informacija na http://www.razvoj-karijere.com/

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!