Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Seminar: Neuromarketing – Kako da zavirite u svest potrošača?

U subotu, 6. juna, od 11 časova, Centar za razvoj karijere i LINK Grupa organizuju besplatan seminar na temu „Neuromarketing: Kako da zavirite u svest potrošača?”. Predavač je Nevenka Popović Šević, master marketinga Univerziteta u Njukaslu u Australiji i diplomirani ekonomista.

O čemu razmišljate kada kupujete proizvod ili uslugu? Da li mislite da odluku o kupovini donosite svesno i racionalno? Da li ste znali da u stvari samo pet posto vašeg mozga donosi odluku o kupovini na osnovu karakteristika proizvoda i njihovih prednosti? Postavlja se pitanje kako prodavci dosežu do ostalih 95 posto kupčevog mozga. Kupčev mozak je neprestano zauzet prikupljanjem i odabirom informacija. Približno 21.000 brendova godišnje se predstavlja u svetu i svi oni pokušavaju da zauzmu mesto u svesti potrošača.

Neuromarketing nam pomaže da razjasnimo šta potrošači misle u situaciji kad su suočeni sa nekim proizvodom. Neuromarketing ne podrazumeva ubacivanje ideja ljudima u mozak, niti primoravanje potrošača da kupe ono što ne žele – nego otkriva ono što je već u našoj glavi – našu kupologiju. Marketinški događaj izaziva pozitivna ili negativna osećanja, privlači nas ili odbija. Nije važno kako se sećamo reklame, nego kakav efekat postiže i kakva je naša emocionalna reakcija na reklamiranu robnu marku.

Više informacija na http://www.razvoj-karijere.com/

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!