Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 690

Prvi hrvatski Big Data sistem počeo sa radom

REGION – Nakon dve godine razvoja, Ipsos Puls je 1. juna i službeno u Hrvatskoj pokrenuo DotMetrics – projekat merenja posećenosti internet medija (Internet audience measurement), zasnovan na analitičkom sistemu razvijenom od strane strateškog partnera FistNeta.

Programmatic TV sadržaj zabeležiće nagli rast!

0

SVET – Očekuje se da će u narednih nekoliko godina budžeti koji se izdvajaju za kupovinu programatičnog TV sadržaja, kao i prosečna cena programatičnog TV na svim platformama, doživeti nagli rast, prema najnovijem izveštaju IPG Mediabrands’Magna Global.

Šta dobre priče uvek demonstriraju?

0

Završena je još jedna Spark.me konferencija tokom koje je postavljeno dosta pitanja, dato još više kreativnih odgovora. Program je bio veoma dobro osmišljen i pokriveni su svi aspekti kojima se konferencija bavi, od biznisa, preko storytellinga i priče o inovacijama, do tehnoloških tema…

SoMo Borac 2015 – ove godine čak 24 priznanja!

0

REGION – SoMo Borac, već tradicionalno okupljanje digitalnih stručnjaka iz cele regije na Weekend media festivalu u Rovinju, ove godine dolazi u „proširenom“ izdanju.

Stvaranje jakih brendova u prehrambenom sektoru

0

REGION – Branding konferencija u saradnji sa Ekonomskim fakultetom Univerziteta u Sarajevu, marketinškom agencijom Luna, i projektom MarketMakers koji podržava Vlada Švajcarske, organizuje predavanje Denise Lee Yohn, vodećeg eksperta za brendiranje u svetu, na temu „Stvaranje jakih brandova u prehrambenom sektoru“, za predstavnike kompanija iz Bosne i Hercegovine.

Nauka o gluposti

0

Kako izmeriti koeficijent gluposti? Sa tim izazovom su se suočili u agenciji Drive prilikom promovisanja druge sezone serije “Nauka o gluposti” koja kombinuje čvrste teorije sa nekim od najluđih, najspektakularnijih i najbolnijih amaterskih snimaka. Cilj je bio da se digitalnom kampanjom na zabavan način, podstičući radoznalost, animiraju online korisnici, a da se u isto vreme promoviše nova sezona ove serije.

Ako ako ne želite da gledate dosadne oglase, isključite ih!

0

SVET – D&AD, organizacija poznata po svojim nagradama za kreativnost u dizajnu i oglašavanju i agencija BETC stvorili su besplatan Ad Filter za internet pretraživače Firefox i Chrome. Ad Filter isključuje dosadne oglase i emituje samo one koji su nekada dobili nagradu D&AD.

Nielsen: Super Bowl s najviše komentara na Twitter-u

SVET – Tokom protekle TV sezone na društvenoj mreži Twitter postavljeno je više miliona poruka povezanih s televizijskim emisijama, a najviše komentara objavljeno je za vreme najvećeg sportskog događaja u SAD, Super Bowl, finala američkog fudbala.

IAA Europe konferencija 12. i 13. juna u Beogradu

0

IAA Serbia 12. i 13. juna u Hotelu Crowne Plaza organizuje evropsku konferenciju. Posle nekoliko decenija Beograd je domaćin IAA Europe konferencije na kojoj će se okupiti čelnici Asocijacije.

10 brendova koje svet najviše voli

0

SVET – Kompanija Kantar Worldpanel svake godine objavljuje listu brendova koji su se najviše kupovali. Takođe, svake godine se objavljuje lista brendova koji su ostvarili najveći rast poverenja kupaca, prenosi list Figaro.