SVET – Očekuje se da će u narednih nekoliko godina budžeti koji se izdvajaju za kupovinu programatičnog TV sadržaja, kao i prosečna cena programatičnog TV na svim platformama, doživeti nagli rast, prema najnovijem izveštaju IPG Mediabrands’Magna Global.
Programatični TV – u ovom slučaju definisan kao sva plaćanja u transakcijama kroz tehnološku platformu umesto tradicionalnog naloga – predstavljaće 4% ili 2,5 milijardi dolara u američkim TV budžetima u 2015. godini, objavila je ova kompanija. Ista brojka će se do 2019. godine povećati na 17% ili 10 milijardi dolara TV budžeta.
„Iako je tržište programatične TV u SAD-u, gde se događa većina eksperimenata i razvoja, i dalje vrlo malo (2-3% TV budžeta u 2014), ono se širi“, navodi se u izveštaju.
„Ono je još uvek u povojima i od sada može samo rasti“, rekao je Vincent Letang, VP-direktor globalnog predviđanja za Magna Global. „TV, i drugi elektronski mediji, kao što su digitalni uređaji koji se koriste izvan kuće, mogu koristiti neke od tehnologija i podataka koje koriste digitalni medijski formati za razvoj programatičnog / automatskog trgovanja, kupovanje publike i napredno ciljanje.“
Više informacija pronađite na portalu AdAge.