Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Nauka o gluposti

Kako izmeriti koeficijent gluposti? Sa tim izazovom su se suočili u agenciji Drive prilikom promovisanja druge sezone serije “Nauka o gluposti” koja kombinuje čvrste teorije sa nekim od najluđih, najspektakularnijih i najbolnijih amaterskih snimaka. Cilj je bio da se digitalnom kampanjom na zabavan način, podstičući radoznalost, animiraju online korisnici, a da se u isto vreme promoviše nova sezona ove serije.

Agencija Drive kreirala je rešenje kroz Endless clicking banner koji je od korisnika zahtevao da izmere „Koeficijent gluposti“ kroz zanimljiv copy. Cilj je bio da se korisnici angažuju da beskrajno klikću po baneru, a da im se pritom pažnja zadrži kroz zanimljive poruke na ekranu. Do sada u Srbiji nikada nije korišćeno kreativno rešenje endless clicking banner. FOX ICB jedan je od prvih oglašivača koji je prihvatio ovakav način komunikacije.

Dodatna vidljivost postignuta je kroz three-side brendiranje najposećenijih news sajtova koji su sa svojim kreativnim rešenjem menjali postojeći izgled portala. Na Facebook društvenoj mreži kampanja je putem multi-product oglasa komunicirala tri različita video sadržaja.

„Uvek je zadovoljstvo raditi na kampanjama za brend kao što je National Geographic, ali projekat Nauka o gluposti se posebno izdvojio. Pre svega, radi se o veoma zanimljivom televizijskom konceptu i formatu koji obiluje atraktivnim i autentičnim amaterskim snimcima. Budući da se radi uglavnom o kratkim formama, ovi video elementi su bili idealni za web upotrebu i postigli su odlične rezultate. Na sugestiju agencije urađen je pomalo provokativni, ali veoma zabavni endless banner, koji je privukao veliku pažnju i izazvao odlične reakcije. Mislim da je ova kampanja dobar primer kako bi trebalo da izgleda lokalizacija i nadgradnja internacionalnog kreativnog koncepta. Uz inovativne formate i precizno targetiranje, kampanja je postigla sjajne rezultate“, kaže Marko Dacić, Marketing Manager Serbia FOX International Channels.

Rezultati su bili više nego impresivni. Zabeleženo je preko 97 hiljada klikova, dok su oglasi bili isporučeni preko 13 miliona puta. Kampanja na lokalnim medijima dosegnula je do preko 2 miliona internet korisnika što je više od 68% aktivnih internet korisnika u Srbiji.

„Ponosni smo na saradnju koju imamo sa kompanijom FOX. Izgrađeno poverenje i otvorenost klijenta ka inovacijama, daju nam priliku da testiramo potpuno nove i drugačije digitalne kreativne koncepte. Ovakav pristup planiranju implementirali smo i u kampanju Nauka o gluposti gde smo izašli iz tradicionalne digitalne medijske prakse i predstavili javnosti nešto drugačije. Korisnici su veoma dobro prihvatili kampanju o čemu svedoče i odlični rezultati“, ističe Dragana Marković, Account Director agencije Drive.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!