Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Šta dobre priče uvek demonstriraju?

Završena je još jedna Spark.me konferencija tokom koje je postavljeno dosta pitanja, dato još više kreativnih odgovora. Program je bio veoma dobro osmišljen i pokriveni su svi aspekti kojima se konferencija bavi, od biznisa, preko storytellinga i priče o inovacijama, do tehnoloških tema…

Jedna od predavača bila je i Amy Guttman, novinarka Forbsa, koja je održala veoma korisno predavanje o elementima dobre priče i šta morate znati ako želite da novinari pišu o vašoj priči.

Da biste mogli da kreirate jednu efektivnu i viralnu priču morate znati šta dobre priče uvek demonstriraju. One su uvek deo modernih trendova, pružaju nešto inovativno publici, predstavljaju uvid u kulturu jedne zajednice, govore o problemu, ali ukazuju i na potencijalna rešenja. Prema Ejminim rečima novinari su ti koji bi trebali da tragaju za dobrim pričama, jer realno od aktuelnosti i kvaliteta njihovih priča, zavisi njihov i opstanak samih novina za koje pišu. Međutim, oni su mahom lenji da tragaju za njima. Mnogo je lakše preuzeti priču od drugih novinara i preraditi je na svoj način. Da, opravdanje za ovakvo postupanje je nedostatak vremena, a za dobru priču dobar tajming je SVE.

Pored dobrog tajminga, kreiranja trendova i društvenih promena nezaobilazan deo svake priče je njen pripovedač. Ako imate dobru priču i privukli ste pažnju novinara nemojte upropastiti svoju šansu time što nećete biti pripremljeni za razgovor sa njima, vi ili koncept priče o kojoj biste želeli da govorite. Nezaobilazno pitanje je šta vam je potrebno da biste bili dobar storyteller? Ejmi je tokom svog izlaganja navela priče pojedinih ljudi o čijim pričama je pisala, objasnila zašto su to dobre priče i zašto je odlučila da piše o njima.

Ceo tekst pročitajte na prototip.rs.

Autor: Snežana Subotić
Foto: Igor Milić

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!