SVET – Kompanija Kantar Worldpanel svake godine objavljuje listu brendova koji su se najviše kupovali. Takođe, svake godine se objavljuje lista brendova koji su ostvarili najveći rast poverenja kupaca, prenosi list Figaro.
Studija je analizirala 11 hiljada brendova u 35 zemalja u svetu. Lista je napravljena na osnovu toga koje brendove i koliko često domaćinstva kupuju.
Coca Cola je najprodavaniji brend na svetu, iako je zabeležila manji broj ostvarenih poena (5,72 miliona) nego prethodnih godina. Colgate u vlasništvu Colgate-Pamolive kompanije, je na drugom mestu sa 3.99 miliona poena. Na trećem mestu je Maggi u vlasništvu Nestlea, ima vrednost od 2.76 miliona poena.
Na četvrtoj poziciji je Lifebuoy u vlasništvu Unilevera. Ima vrednost od 2.34 miliona poena.
Na petom mestu je Nescaffe, u vlasništvu kompanije Nestle, koji ima vrednost od 2.14 miliona poena. Na šestom mestu je Pepsi, u vlasništvu PepsiCo,koji ima vrednost od 1.98 miliona poena. Na sedmom mestu je Lay’s u vlasništvu PepsiCo, ostvario je vrednost od 1.75 miliona poena.
Na osmom Knorr takođe u vlasništvu Unilevera, ostvario je vrednost od 1.65 miliona poena. Dove u vlasništvu Unlievera je deveti sa vrednošću od 1.46 miliona poena, zabeleživši napredak u odnosu na prethodnu godinu. Na destom mestu je Tide. Ostvario je vrednost od 1.44 miliona poena.
Izvor: Tanjug