Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 691

Izveštaj Mary Meeker o globalnim internet trendovima

0

SVET – Izveštaj Mary Meeker’s Internet Trends objavljen je nedavno, a pokazuje koliko prostora mobilno oglašavanje ima za rast. Meeker prati na koji način ljudi širom sveta koriste internet, koliko ih koristi mobilne uređaje, kako provode svoje vreme online i koje kompanije i industrije bi mogle najviše profitirati.

U toku je upis XXI generacije LSPR!

0

U toku je upis XXI generacije Londonske škole za odnose s javnošću. Škola će trajati od 31. oktobra do 12. decembra.

Objavljena BrandZ Top 100 lista najvrednijih brendova

0

SVET – Kompanija Apple ponovo je od Googlea preuzela titulu najvrednijeg brenda na svetu, prema ovogodišnjoj listi BrandZ Top 100 najvrednijih globalnih brendova, koju su u sredu objavile kompanije WPP i Milward Brown.

Golden Drum od 13. do 16. oktobra u Portorožu

0

Tema 22. međunarodnog festivala oglašavanja Golden Drum, koji se od 13. do 16. oktobra održava u Grand hotelu Bernardin, u Portorožu, je „Transformacija, oslobođenje i kreativna kultura“. Takmičenje za nagrade Golden Druma ove godine poziva najbolje kreativne, oglašivačke, digitalne, PR i medijske agencije, oglašivače, produkcijske i medijske kuće iz 37 država Nove Evrope da do 21. avgusta prijave svoje kreativne radove i da se takmiče za prestižne nagrade Golden Druma.

Uručena PRiZNANJA PRofesionalcima!

0

Društvo Srbije za odnose s javnošću (DSOJ) nagradilo je sinoć najbolje komunikacijske kampanje, projekte i inicijative na tradicionalnom, 18. po redu godišnjem PRijemu. Za nagrade ove godine, u 13 kategorija, prijavljeno je ukupno 68 projekata, a u finalnom izboru našlo se 30 radova iz korporativnog, javnog i neprofitnog sektora.

Za Diggit nagrade takmiči se 50 projekata!

0

REGION – Za zlatne i velike nagrade DIGGIT, u okviru 4. slovenske konferencije o digitalnim komunikacijama, ove godine takmiči se 50 projekata. Među agencijama su najviše radova prijavili Renderspace i ENKI, a među oglašivačima Adriatic Slovenica i Mercator, saopštili su organizatori.

Sadržaj mora opravdati vreme koje mu potrošač poklanja

0

U današnjem marketingu nužno je pratiti trendove, a definitivno najdominantniji je rast digitalnog oglašavanja koji se, kako kaže Mario Fraculj, predsednik Upravnog odbora agencije McCann Zagreb, ogleda kroz četiri ključne komponente. Prva je eksplozija društvenih mreža.

Onlajn oglašavanje u Evropi dostiglo vrednost od 30,7 milijardi evra

0

Na Interact kongresu u Berlinu objavljeni su preliminarni rezultati godišnjeg istraživanja o potrošnji na digitalno oglašavanje u Evropi za 2014 – AdEx Benchmark 2014. Prema ovogodišnjem istraživanju, ukupna vrednost tržišta digitalnog oglašavanja u Evropi iznosi 30,7 milijardi evra, beležeći i dalje dvocifren rast od 11,6% u odnosu na proteklu godinu.

Evropski novinari nagradili „Rast je u našoj prirodi“

0

REGION – U Istanbulu su dodeljene European Design Awards, evropske nagrade za dizajn, s kojih se hrvatski predstavnici Adris grupa i Bruketa&Žinić OM vraćaju sa srebrom za projekt “Rast je u našoj prirodi”.

123RF i u Srbiji!

0

Vodeći brend stok fotografija 123RF otvorio je predstavništvo u Srbiji. Korisnički servis je na raspolaganju 24 sata dnevno, 7 dana u nedelji, a podrška je na srpskom jeziku i podrazumeva pružanje svih informacija i tehničku podršku.