REGION – Za zlatne i velike nagrade DIGGIT, u okviru 4. slovenske konferencije o digitalnim komunikacijama, ove godine takmiči se 50 projekata. Među agencijama su najviše radova prijavili Renderspace i ENKI, a među oglašivačima Adriatic Slovenica i Mercator, saopštili su organizatori.
Na četvrtoj konferenciji o digitalnim komunikacijama DIGGIT, koja će biti održana 4. juna u Ljubljani, organizatori će slovenskim agencijama i klijentima po drugi put dodeliti nagrade za digitalna rešenja koje na najkreativniji i najcelovitiji način kreiraju digitalnu zajednicu.
Slovenske agencije i klijenti su digitalne alate, kanale, strategije i druga digitalna rešenja ove godine mogli prijaviti u 18 takmičarskih kategorija. Najviše prijava beleži kategorija finansijskih usluga, zatim kategorije hrana i piće.
Uz predsednicu žirija, Tjašu Kolenc Filipčič iz Triglav osiguranja, o pobednicima će odlučivati žiri koji čine Saša Leben, Publicis, Špela Žorž, Grey, Tina Cipot, Lidl, Dejan Vlaisavljević, Zadrga, Jože Šulman, Innovatif, Matevž Klanjšek, Celtra, Marjan Novak, Marketing magazin, Mitja Jereb, TSmedia i Peter Curk, Renderspace.
Više informacija pronađite na sajtu diggit.si.