today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Uručena PRiZNANJA PRofesionalcima!

Društvo Srbije za odnose s javnošću (DSOJ) nagradilo je sinoć najbolje komunikacijske kampanje, projekte i inicijative na tradicionalnom, 18. po redu godišnjem PRijemu. Za nagrade ove godine, u 13 kategorija, prijavljeno je ukupno 68 projekata, a u finalnom izboru našlo se 30 radova iz korporativnog, javnog i neprofitnog sektora.

Nagrada za Izuzetan lični doprinos u oblasti komunikacija – Srđan Đurić za 2014. godinu uručena je Ivani Parčetić Mitić, osnivaču i urednici portala Marketing mreža.

U kategoriji PR agencija godine nagrade su pripale – New Moment New Ideas Company (u kategoriji velike agencije) i Chapter 4 PR (u kategoriji male i srednje agencije). Prestižno PRiZNANJE – Komunikator godine ove godine otišlo je u ruke Saši Jankoviću, zaštitniku građana.

Pored toga, ove godine agencija New Moment New Ideas Company osvojila je dva PRiZNANJA, i to u kategorijama Interne komunikacije za projekat „Intesa tim“ i Komunikacija u neprofitnom sektoru za projekat „Čuvarkućica, kuća koja decu čuva“.

Agenciji Chapter 4 PR nagrade su pripale u kategorijama Korporativne komunikacije – velika preduzeća za projekat „McDonald`s okreće novi list – Kvalitet za novo doba“, kao i Najbolje implementirana internacionalna kampanja za projekat „WWF – Sat za našu planetu 2014“.

DSC05142

Članovi Žirija dodeli su dve nagrade i agenciji Homepage za Korporativne komunikacije – mala i srednja preduzeća, kao i za Komunikaciju društveno odgovornih projekata za kampanju Trčimo porodično Hemofarm.

U kategorijama Brend PR za projekat „Erste Njuz specijali Webiz i wwVršac“ i Najbolje implementirana internacionalna kampanja za „Budi u plusu!“ nagrade su pripale Erste banci.

Kompanija Infostud 3 nagrađena je PRiZNANJEM za najbolju PR komunikaciju u integrisanim kampanjama za projekat „Kako preživeti grozan posao ili pronaći bolji“, dok su u kategoriji Upotreba digitalnih medija i novih tehnologija najbolji bili I&F McCann Grupa i Jugoslovensko dramsko pozorište sa kampanjom „Drama u taksiju“.

Ove godine u kategoriji Krizne komunikacije i upravljanje rizicima nagrada je otišla u ruke Ivana Miloševića i Advokadske komore Srbije za projekat „Advokati su u pravu“, a Sandra Milenković Nikolić dobitnica je Nagrade za najbolji akademski rad „Dr Dragutin Vračar“.

Spisak svih dobitnika PRiZNANJA 2015 možete pronaći OVDE.

„Svakako da je merilo za procenu projekata u oblasti komunikacija nešto što se neprestano menja, mi smatramo pooštrava i biva sve strože. A to je moguće samo kada su kandidati i njihove kampanje sve bolje iz godine u godinu. Statistički gledano, veća je razlika ove godine bila u proseku u odnosu na prethodnu godinu nego između samih kandidovanih projekata. To nam govori da svi zajedno napredujemo i dajemo doprinos razvoju struke“, rekla je dr Danijela Lalić, predsednica Žirija za dodelu nagrada PRiZNANJE 2015.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!