SVET – Izveštaj Mary Meeker’s Internet Trends objavljen je nedavno, a pokazuje koliko prostora mobilno oglašavanje ima za rast. Meeker prati na koji način ljudi širom sveta koriste internet, koliko ih koristi mobilne uređaje, kako provode svoje vreme online i koje kompanije i industrije bi mogle najviše profitirati.
Ovogodišnji izveštaj donosi da mobilna upotreba interneta raste brže nego korištenje interneta uopšte. Postoji 2,8 milijardi korisnika interneta, što je porast od 8 odsto u odnosu na 2014, i 2,1 milijarde korisnika mobilnog Interneta, što je povećanje od 23 odsto.
Mobilno korištenje podataka poraslo je za 69 odsto prošle godine, a 55 odsto mobilnog protoka podataka otpada na video. U 2008. godini, Amerikanci su proveli u proseku 20 minuta dnevno na mobilnom netu. Ove godine, provode gotovo tri sata, što je više vremena nego što provode za laptopovima.
Mobilna oglašivačka industrija još uvek u zaostatku od 25 milijardi dolara. Na mobilne uređaje otpada 24 odsto vremena provedenog s medijima, ali na njih se odnosi samo 8 odsto novca potrošenog na oglašavanje.
Facebook i Twitter rastu, ali ne kao pre. Prihod po korisniku i mesečni rast korisnika usporen je. Prihod Facebook-a po korisniku je trenutno na 9,36 dolara, što je rast od 29 odsto u odnosu na prošlu godinu, ali je rast prošle godine bio gotovo 60 odsto. U godišnjem poređenju kada je u pitanju rast broja korisnika, u proteklom tromesečju on je iznosio 13 odsto, što predstavlja najsporiji rast ikada.
Prihod Twitter-a po korisniku iznosi 5,14 dolara, što je povećanje od 45 odsto u odnosu na prošlu godinu, dok je rast prošle godine u istom vremenskom periodu iznosio 80 odsto. Rast korisnika je na 18 odsto, što je pad u odnosu na 25 odsto iz prethodne godine.
Mobilna oglašivačka industrija je u celini porasla za 34 odsto u odnosu na prethodnu godinu, dok je desktop digitalno oglašavanje poraslo za 11 odsto.
Više informacija pronađite na http://www.kpcb.com/internet-trends