today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Izveštaj Mary Meeker o globalnim internet trendovima

SVET – Izveštaj Mary Meeker’s Internet Trends objavljen je nedavno, a pokazuje koliko prostora mobilno oglašavanje ima za rast. Meeker prati na koji način ljudi širom sveta koriste internet, koliko ih koristi mobilne uređaje, kako provode svoje vreme online i koje kompanije i industrije bi mogle najviše profitirati.

Ovogodišnji izveštaj donosi da mobilna upotreba interneta raste brže nego korištenje interneta uopšte. Postoji 2,8 milijardi korisnika interneta, što je porast od 8 odsto u odnosu na 2014, i 2,1 milijarde korisnika mobilnog Interneta, što je povećanje od 23 odsto.

Mobilno korištenje podataka poraslo je za 69 odsto prošle godine, a 55 odsto mobilnog protoka podataka otpada na video. U 2008. godini, Amerikanci su proveli u proseku 20 minuta dnevno na mobilnom netu. Ove godine, provode gotovo tri sata, što je više vremena nego što provode za laptopovima.

Mobilna oglašivačka industrija još uvek u zaostatku od 25 milijardi dolara. Na mobilne uređaje otpada 24 odsto vremena provedenog s medijima, ali na njih se odnosi samo 8 odsto novca potrošenog na oglašavanje.

Facebook i Twitter rastu, ali ne kao pre. Prihod po korisniku i mesečni rast korisnika usporen je. Prihod Facebook-a po korisniku je trenutno na 9,36 dolara, što je rast od 29 odsto u odnosu na prošlu godinu, ali je rast prošle godine bio gotovo 60 odsto. U godišnjem poređenju kada je u pitanju rast broja korisnika, u proteklom tromesečju on je iznosio 13 odsto, što predstavlja najsporiji rast ikada.

Prihod Twitter-a po korisniku iznosi 5,14 dolara, što je povećanje od 45 odsto u odnosu na prošlu godinu, dok je rast prošle godine u istom vremenskom periodu iznosio 80 odsto. Rast korisnika je na 18 odsto, što je pad u odnosu na 25 odsto iz prethodne godine.

Mobilna oglašivačka industrija je u celini porasla za 34 odsto u odnosu na prethodnu godinu, dok je desktop digitalno oglašavanje poraslo za 11 odsto.

Više informacija pronađite na http://www.kpcb.com/internet-trends

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!