Povodom 10. rođendana YouTubea, portal AdWeek objavio je top 10 najgledanijih videa na ovom online kanalu. Koji vam se najviše dopada?
Hvala što ste se prijavili na naš newsletter!
Molimo Vas da pretplatu potvrdite na linku koji ste dobili u mejlu.
Povodom 10. rođendana YouTubea, portal AdWeek objavio je top 10 najgledanijih videa na ovom online kanalu. Koji vam se najviše dopada?
SVET – U majskom izveštaju Kluba digitalnih direktora (CDO), a koji je objavio eMarketer, ocenjuje se da bi se u 2015. godini broj digitalnih direktora mogao udvostručiti, što je četvorostruko više nego u 2013. godini.
SVET – Agencija J. Walter Thompson iz Perua osmislila je zanimljiv način da ispromoviše La Canasta Basketball School pod nazivom „Flyerball“.
Organizacioni tim regionalne konferencije posvećene marketingu i inovacijama, Spark.Me, koja se održava 31. maja i 1. juna u hotelu Mediteran u Bečićima, objavio je ime novog predavača, a reč je o Dave Birssu, glavnom i odgovornim uredniku thedrum.com, najvećem marketinškom sajtu u Evropi.
Konferencija NEM 2015 i ove će se godine održati u Dubrovniku od 9. do 11. juna, u hotelu Dubrovnik Palace. Jedan od istaknutih govornika na ovogodišnjem NEM-u je i Aleks Hadbank, direktor za pay-TV tržišta u razvoju pri Modern Times Groupu, koji će govoriti o uticaju second screen gledanja na rejtinge, prodaju oglasa i angažovanost na društvenim mrežama.
REGION – Regionalna konferencija medijskih trendova SEMPL, 17. po redu, održaće se 26. i 27. novembra u Portorožu. U centru pažnje biće trendovi koji utiču na sadašnjost i koji kroje budućnost medijsko-komunikacione grane i svih onih koji deluju u njoj. Ključne tačke ovogodišnje konferencije ilustruje i njen slogan „Probuđen. Svestan. Pobednički. Zabavan.“
Prema podacima Republičkog zavoda za statistiku za 2014. godinu, u proseku 74% preduzeća poseduje veb sajt, dok mogućnost da se posetioci na sajtu upoznaju sa proizvodima i uslugama nudi 79,6% firmi, a tek nešto više od 21% njih prima porudžbine putem Interneta. Iako bi web sajt danas trebao da bude „polazna tačka“ online komunikacije u vezi svih proizvoda i usluga, neretko zaboravimo na njega čim ga postavimo na Internet. S druge strane, postojanje internet sajta firme samo je početak, a do cilja možete da stignete samo ako ciljna grupa posetilaca sazna da on i postoji na Internetu.
Srednja klasa čini izuzetno važan deo potrošača, koja se kontinuirano povećava. Procenjuje se da će između 2009. i 2020. broj pripadnika srednje klase porasti sa 1,8 milijardi u 2009. na 3,2 milijarde ljudi u 2020. godini (izvor: The Brookings Institution).
Znamo šta Fortune 500 globalnih kompanija radi u digitalu i na društvenim mrežama, ali hteli smo da proverimo kakva je domaća praksa. Na pitanje odakle početi, odmah nam se ukazala NIN-ova lista TOP 300 kompanija u Srbiji. Osim tradicionalnih medija kojima se služe najbolje srpske kompanije i njihovi marketinški timovi kako bi nekoga učinili vidljivim na tržištu i pozicionirali ga, svakako da veliku ulogu u proteklim godinama i godinama koje dolaze imaju društvene mreže. Naša ideja je bila da to istražimo.
SVET – Bilo jednom, ne tako davno, vreme kada je ljudima u oglašavanju bilo prilično dobro. Ne samo zbog glamura, ekscesa nalik na one iz Mad Mena, budžeta bez dna i snimanja u Los Angelesu koja su trajala po četiri nedelje, tokom kojih smo se ponajviše odmarali u Shutters-u. Ne zbog toga, već zato što smo značili nešto.