Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Broj digitalnih direktora udvostručiće se ove godine!

SVET – U majskom izveštaju Kluba digitalnih direktora (CDO), a koji je objavio eMarketer, ocenjuje se da bi se u 2015. godini broj digitalnih direktora mogao udvostručiti, što je četvorostruko više nego u 2013. godini.

Analiza Kluba CDO pokazala je da se radno mesto digitalnog direktora ubrzano uvodi svuda po svetu. I dok je Severna Amerika još 2013. godine imala 88 odsto svih digitalnih direktora na svetu, prošle godine je taj udeo opao na 68 odsto. Pad je u najvećoj meri zabeležen zbog sve većeg broja digitalnih direktora u Evropi – u svetskim razmerama je udeo digitalnih direktora iz Evrope 2013. godine bio sedam odsto, a prošle godine 23 odsto. Iz azijsko-pacifičke regije dolazi šest odsto svih digitalnih direktora, iz Indije i sa Bliskog Istoka dva odsto, a iz Latinske Amerike jedan odsto.

Kako zapažaju u Klubu CDO, funkcija digitalnog direktora je najčešća u oglašivačkoj industriji, odakle dolazi njih 36 odsto. Pet industrija gde ih se najčešće može naći su: mediji, izdavaštvo, neprofitne organizacije i maloprodaja.

Više informacija na sajtu eMarketer.

189704

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!