SVET – U majskom izveštaju Kluba digitalnih direktora (CDO), a koji je objavio eMarketer, ocenjuje se da bi se u 2015. godini broj digitalnih direktora mogao udvostručiti, što je četvorostruko više nego u 2013. godini.
Analiza Kluba CDO pokazala je da se radno mesto digitalnog direktora ubrzano uvodi svuda po svetu. I dok je Severna Amerika još 2013. godine imala 88 odsto svih digitalnih direktora na svetu, prošle godine je taj udeo opao na 68 odsto. Pad je u najvećoj meri zabeležen zbog sve većeg broja digitalnih direktora u Evropi – u svetskim razmerama je udeo digitalnih direktora iz Evrope 2013. godine bio sedam odsto, a prošle godine 23 odsto. Iz azijsko-pacifičke regije dolazi šest odsto svih digitalnih direktora, iz Indije i sa Bliskog Istoka dva odsto, a iz Latinske Amerike jedan odsto.
Kako zapažaju u Klubu CDO, funkcija digitalnog direktora je najčešća u oglašivačkoj industriji, odakle dolazi njih 36 odsto. Pet industrija gde ih se najčešće može naći su: mediji, izdavaštvo, neprofitne organizacije i maloprodaja.
Više informacija na sajtu eMarketer.