Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 693

#rADionica: Novi horizonti komunikacije s potrošačima

2

Izazov 250215- (294 of 350)Posle uspeha koji je doživeo prvi regionalni forum komunikacionih lidera IZAZOV 2015, portal Marketing mreža nastavlja umrežavanje i edukaciju kolega iz struke tokom cele godine, kroz mesečne interaktivne rADionice. Treća po redu rADionica na temu „Novi horizonti komunikacije s potrošačima: između ubeđivanja i zavođenja“ biće održana 23. juna u hotelu Jump Inn u Beogradu, sa početkom u 15 časova. rADionicu će voditi Dušan Kosanović, strateški planer i Đorđe Trikoš, Insight & Communication Strategist u agenciji Ovation BBDO.

Putujući kreativac koji radi samo za gorivo!

0

SVET – Španski copywriter Jonay Sosa putuje Evropom radeći honorarno za različite agencije, istovremeno upoznavajući kontinente i plaćajući putovanje kroz projekat pod nazivom „Ideje za gorivo.“

Istina o globalnim brendovima!

0

SVET – McCann Worldgroup predstavio je u Londonu studiju Istina o globalnim brendovima (The Truth About Global Brands), koja je svoju premijeru imala u januaru u New Yorku. Ova nam studija donosi niz uvida uključujući statistiku da 85 odsto ispitanika veruju da globalni brendovi mogu učiniti svet boljim.

Objavljen AdEx 2014

0

Nakon objavljivanja preliminarnih rezultata studije o potrošnji na digitalno i interaktivno oglašavanje u Srbiji – Adex 2014, na konferenciji Digital Day, stručni tim IAB Serbia pripremio je i zvaničnu verziju istraživanja, koja sadrži podatke o vrednosti domaćeg digitalnog tržišta. Ovi podaci će se naći u pan-evropskom izveštaju Adex Benchmark koji na godišnjem nivou objavljuje IAB Europe, a u kome Srbija učestvuje već četvrtu godinu zaredom.

WellBE čokolade osvojile regionalnu REGPAK nagradu!

0

Kompanija Bambi je ovogodišnji dobitnik regionalne nagrade REGPAK za originalnu ambalažu za namenske WellBE čokolade. Ovaj konkurs, čiji je cilj prikaz najviših dostignuća ambalažnih rešenja domaćih robnih marki u regionu, već petu godinu zaredom organizuju Institut za ambalažu i tiskarstvo Tectus – IatT, kompanija Tectus i stručni časopis Ambalaža/REGprint iz Zagreba.

Oglas koji možete preskočiti, a da i dalje ima smisla!

0

SVET – Ako nemate vremena da pogledate ceo oglas za Volkswagen kamione, možete preskočiti na kraj za jednu bržu verziju, bez obzira gde se nalazite u priči, ona će i dalje imati smisla.

Kevin Spacey o storytellingu

0

SVET – Kevin Spacey bio je jedan od glavnih predavača na konferenciji Content Marketing World 2014. Njegova ključna poruka tokom izlaganja ukazuje na jednostavnu istinu da svi koji se bave marketingom i komunikacijama moraju pričati bolje priče.

Etika u odnosima s javnošću

0

Kada se govori o etici u odnosima s javnošću važno je odmah na početku odgovoriti na tri bitna pitanja:

ITkonekt konferencija 23. i 24. maja u Beogradu

0

IT stručnjaci iz Fejsbuka, Tvitera, IBM-a i drugih velikih svetskih kompanija, iz različitih zemalja sveta, govoriće na velikoj IT konferenciji koja će se održati u okviru ITkonekta 23. i 24. maja u hotelu Crowne Plaza u Beogradu.

Neuronauka kao ključ dobre komunikacije

0

„Ako hoćete samo da budete dobri, a ne i drski, nikada nećete uspeti! Skromnost i pokornost u poslovnom svetu nisu vrline“, naveo je Miloš Čirič, međunarodni lobista, započevši svoje izlaganje u okviru PR Days 2015.