Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Objavljen AdEx 2014

Nakon objavljivanja preliminarnih rezultata studije o potrošnji na digitalno i interaktivno oglašavanje u Srbiji – Adex 2014, na konferenciji Digital Day, stručni tim IAB Serbia pripremio je i zvaničnu verziju istraživanja, koja sadrži podatke o vrednosti domaćeg digitalnog tržišta. Ovi podaci će se naći u pan-evropskom izveštaju Adex Benchmark koji na godišnjem nivou objavljuje IAB Europe, a u kome Srbija učestvuje već četvrtu godinu zaredom.

Tržište digitalnog oglašavanja sa 2013. na 2014. godinu ostvarilo je rast od 11,82%, sa ukupnom vrednošću od 18.160.000 evra. Najveći udeo u vrednosti tržišta od 47,14% i dalje ima display oglašavanje na domaćim sajtovima, dok je procentualno najznačajniji rast ostvarilo oglašavanje na mobilnom uređajima u iznosu od čak 108% i ukupnom vrednošću od 790.000 evra. Kao i prethodnih godina, stabilan rast ostvarili su i oglašavanje na internet pretraživačima (15,58%) i društvenim mrežama (17,35%).

Celokupni izveštaj o potrošnji na digitalno oglašavanje Adex 2014, možete preuzeti na sajtu IAB Serbia.

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!