„Ako hoćete samo da budete dobri, a ne i drski, nikada nećete uspeti! Skromnost i pokornost u poslovnom svetu nisu vrline“, naveo je Miloš Čirič, međunarodni lobista, započevši svoje izlaganje u okviru PR Days 2015.
On je istakao da je veoma važno imati velike ciljeve, ali ne i dovoljno, jer je neophodno vredno raditi kako bismo ih ostvarili. „Ne možete promeniti stvari, a biti isti. Ako vas ne boli, onda se ne menjate“, kaže Čirič.
On je istakao da će odnos drugih ljudi prema nama u najvećoj meri zavisiti od toga kako se mi odnosimo prema njima. „Sve je u networku. Sama reč u sebi ima work, to jest, rad – stalno raditi sa ljudima ne bi li došli do međusobno korisnih odnosa“, dodao je Čirič. On je podsetio da je komunikacija podrazumeva mnogo više od razmene informacija.
„Moramo da pravimo razliku između komuniciranja i razgovaranja. Komunikacija je više od reči, to je razmena osećanja i pogleda“, podvukao je Čirič. On je objasnio da tek kada uspostavimo poverenje sagovornika argumenti dobijaju na snazi. Jednom stečeno poverenje treba negovati tako što ćete birati reči i paziti na tajming. „Morate da odlučite da li želite da budete srećni ili da budete u pravu“, zaključio je Čirič.
Izvor: http://pr.fpn.bg.ac.rs/